Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble↔Anty–placebo

––?/–

W pierwszej chwili, po odzyskaniu świadomości, nie wiedziałem co jest grane. Nie mówiąc już o nazwie zespołu. Leżałem pod płaskim, rozłożystym głazem. Po bokach lśniła zieloność. Chyba trawa, zajarzyłem odruchowo. Plecy uwierały malutkie skały. Ciężar przygniatał niesamowicie. Nic dziwnego. Taki duży to przydusza. Czułem też zapach skały oraz cholerną klaustrofobię. Lecz plackiem nie byłem. To jedno mnie zastanawiało. Tyle tylko, że w życiu miałem podobnie. A zatem pewnikiem, tutaj musi być podobnie.

Nagle usłyszałem odgłos kroków. Po chwili słowa:

–– Wiary jak zwykle zabrakło. Nawet nie próbowałeś odwalić. To styropian.

–– Styropian powiadasz. Zatem mam prośbę. Czy mógłbyś go ze mnie zdjąć?

   

  

----------------------------- 

Bonus→Dribble→Racje.

------------------------------

Racja jest po naszej stronie!!!

Racja jest po naszej stronie!!!

 

Gówno prawda.

Racja jest po naszej stronie!!!

Racja jest po naszej stronie!!!

 

Oczywiście. Przekrzykujcie się nadal.

Ja w tym czasie, zjem waszą rację żywnościową.

Będę miał więcej sił, by krzyczeć:

 

Racja jest po mojej stronie!!!

Racja jest po mojej stronie!!!

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Piotrek P. 1988 06.11.2020
    Krótka, klimatyczna podróż do alternatywnego świata, 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 07.11.2020
    Piotrek P. 1988↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Anonim 07.11.2020
    Nie podoba mi się. W pierwszym stanowczo brakuje namiastki, czym dla przygniecionego jest styropian.

    Plecy uwierały malutkie skały. - W co plecy uwierały, chciałoby się spytać. Powinno być: w plecy uwierały...

    Drugie to banał, że aż piszczy.
  • Dekaos Dondi 07.11.2020
    Antoniuszu↔Dzięki:)↔Czasami o wiele ważniejsze to, co nie jest napisane.
    Oczywiście, że banał. No chyba, że pomyśleć o wiele dalej...
    Lubię takie szczere wypowiedzi→Pozdrawiam:))
  • Anonim 07.11.2020
    Dekaos Dondi No tak, zakładając, że można pomyśleć o wiele dalej, to można napisać tekst o treści: "zajebiste opowiadanie" i niech czytelnicy myślą dalej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania