Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble↔Ɲɑ Ɗɑϲհմ Ƙsíążƙí

Zaistniał jako nieznany. Większość akapitów – być może z nieokreślonego lęku – dawało mu odczuć dotkliwą pogardę. Owiany niewygodną tajemnicą, chodził pośród innych wyrazów, potykał się o interpunkcje i szukał miejsca, choćby w najmniejszych częściach tekstu, które mógłby uzupełnić. Stanowił jedno dobre słowo, mając do powiedzenia wiele, lecz nie mógł liczyć na jakiekolwiek przychylne zdanie, gdyż w zamian przeważnie otrzymywał zło. W końcu jego niewygodne poczynania, przeważyły szalę goryczy. Rozszarpano go na tyle literek z ilu się składał i wszystkie zapędzono na górę, gdzie doznały prawdziwego szoku. Okładka była zupełnie pusta. Jakby czekała. Nagle rozdzielone, stało się na powrót całością. Został tytułem.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Cicho_sza 02.10.2021
    Jak mówi znane powiedzenie nie ocenia się książki po okładce. A proces twórczy to ciężka robota, szczególnie wtedy gdy ma się świadomość własnych niedociągnięć i ułomności.
    W drugiej linijce nie powinno być "być" zamiast "byś"?
  • Dekaos Dondi 02.10.2021
    Cicho_sza↔Dzięki:)↔Otóż to. Świadomość tego, to połowa sukcesu.
    Nikt z nas świętym nie jest:)↔Poprawiłem na: być:)↔Też Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Justyska 02.10.2021
    Mówią, że ostatni będą pierwszymi. Bardzo dobre drabble. Ile to razy jakas uporczywa myśl chce znaleźć swoje miejsce na papierze a tu jakoś nigdzie nie pasuje:)
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 02.10.2021
    Justyska↔Dzięki:)↔No właśnie.
    Czasami trza wybrać, między dopasowaniem, a bezstratną tożsamością:)
    Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 02.10.2021
    Fajne dywagacje, ale czyż tytuł nie jest ważny? Sprawca wyboru!
    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 02.10.2021
    Bożena Joanna↔Dzięki:)↔
    Oczywiście, że ważny. W pewnym sensie... "duszą tekstu"
    "Sprawca wyboru" →ciekawe owe określenie:)↔Pozdrawiam:)
  • ... do szuflady 02.10.2021
    DeDosiu?
    Przyszłam najszybciej, jak tylko mogłam/porządkuję swoje kolorowe szufkadki?
    Jestem już po "podlekturze" , więc na tę okoliczność - mogę coś więcej... chociaż króciutko, ale przecież "mniej" - znaczy czasami "więcej".
    Jakim pięknym tytułem został❗
    Supełkowato... co wcale nie znaczy, że mam na myśli formę. Zasłużone High five?
    Nieustające...
  • Dekaos Dondi 02.10.2021
    Szufllandio↔Dzięki:)↔Niewątpliwie, znaczy czasami "coś więcej"
    Dzięki też za "supełkowo" Wierzę, że to komplement, zatem tym bardziej drugie: Dzięki:)
    Pozdrawiam:)
  • ... do szuflady 02.10.2021
    DeDosiu?
    Inaczej być nie może... jak najbardziej komplement i to w pełni zasłużony = w punkt/bardziej już nie można było❗
    Namiętnie i bardzo uważnie czytam "podlektury"❗
    Hm, a dlaczego nie mogłeś 'ogarnąć' fotki❓/mogę opisać ?
    N - - u- - a- - c - ?
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Oj, sorki... to pytanie nie w tym miejscu powinno się znaleźć/to roztrzepanie kiedyś mnie zgubi?
  • Dekaos Dondi 03.10.2021
    Szuflasiu↔Dzięki za "inaczej być nie może" i c.d...
    Bywam bardziej rozkojarzony:)?
  • Piotrek P. 1988 02.10.2021
    Inspirujące i wesołe. Bardzo dobrze się czyta takie zabawne i nietypowe, alternatywne opowiadania. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 03.10.2021
    Piotrek P.1988:)↔Cieszy mnie to zatem:)↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania