Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble↔Տեմƙɑłҽʍ ա Ɲíҽҍօ

Wtedy zawisło nisko nad głową. Mogłem dotknąć błękitu i powierzyć prośbę. Lecz zapragnąłem więcej. Niby ucho i oko… ale ja chciałem, żeby ucho usłyszało, a oko zobaczyło. Zacząłem stukać w niebo, by je przebić i wyjrzeć ponad. Mimo, że miłość była prawie dotykalna, nie mogłem nawet zarysować powierzchni.

 

Stukałem i stukałem, a życie mijało, a wraz z nim czas mi dany. Nawet nic dobrego nie zdołałem komukolwiek uczynić, gdyż zapomniawszy o prośbie, miałem tylko jeden cel. Zobaczyć, zrozumieć, doświadczyć.

 

W ostatniej chwili życia, też ujrzałem niebo. Niby nie powinienem się lękać, bo przecież było tam gdzie zazwyczaj. Wysoko nade mną.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Piotrek P. 1988 29.04.2021
    Ciekawe, oryginalne i inspirujące, 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 30.04.2021
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Justyska 30.04.2021
    Nieraz marnujemu życie na dociekania z których nic nie wynika. Wciaż chcemy więcej, choć mamy wszystko...
    Bardzo ciekawe, skłania do przemyśleń i ta końcowka. Czasem warto zwyczajnie poczekać, a nie się dobijać :)
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 30.04.2021
    Juatyska→Dzięki:)↔Bo czasami za blisko, jest bardzo daleko.
    I o to także mi chodziło, o czym napisałaś:)↔Pozdrawiam:)
  • Trzy Cztery 30.04.2021
    Czy niebo jest dla nas dostępne? I czym jest? Ciekawe drabble.
  • Dekaos Dondi 30.04.2021
    Trzy cztery↔Dzięki:)↔To kwestia poza naszym pojmowaniem – zdaniem mym:)↔Pozdrawiam:)
  • Skoro to było ostatnie chwila życia, to kto to pisze? Tak czy owak opowiadanie bardzo fajne. Pozdrawiam 5
  • Dekaos Dondi 30.04.2021
    Marek Adam Grabowski↔Dzięki:)↔Ciekawe pytanie, ale skoro pisze... hmm:)↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 01.05.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy fajnej zabawy. Prosimy olinkować i zaznaczyć praca konkursowa.

    Literkowa
  • Pasja 01.05.2021
    Marazm i nieustające pragnienie niekiedy przysłania nam to co jest tak naprawdę ważne. Czas nas uczy pogody... piękna piosenka Grażyny Łobaszewskiej...
    Wiele dni, wiele lat, czas nas uczy pogody,
    zaplącze drogi, pomyli prawdy,
    nim zboże oddzieli od trawy.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 01.05.2021
    Pasjo↔Dzięki:)↔Tak też można odczytać jak rzekłaś:)↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania