Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble↔Wszystkie na nim wieszano

Czuje na sobie kolejny ciężar. Do poprzednich, będących na nim, zdążył się niestety przyzwyczaić. Zarówno do wagi, jak i do zapachu. Ten jest większy. Dogina do ziemi, śmierdzi proporcjonalnie do wielkości, aż w końcu przeważa szalę goryczy, a ta z kolei postanowienie, że tak dłużej trwać nie może. Są w końcu jakieś granice. Także wolnych miejsc na nim, co dodatkowo wzbudza, poczucie cuchnącej klaustrofobii.

Zatem strząsa wszystkie z siebie, dziwiąc się, że tak łatwo poszło. Chociaż brudzi rozkładem spadających ciał, wielu prawdziwych bliźnich, to zyskuje dzięki temu, wieczny spokój, gdyż wspomniani, postępują zgodnie z rymowanką:

zaprzestano procederu tego

powieszono jego

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • 00.00 08.08.2021
    Musiałam chwilę się zastanowić nad powieszonym.
    I co zrobić, jak już do niczego nie był im potrzebny... Smutne.
  • Dekaos Dondi 08.08.2021
    Zerko↔Dzięki:)↔Wpierw napisałem krótki wiersz, zaś zmieniłem na drabble.
    No właśnie. Przestał być ''pomocnym'' wieszakiem:)↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 08.08.2021
    Realistyczne, aktualne, coraz częściej spotykane, no i oczywiście smutne. Źli ludzie, których ilość i aktywność zdaje się od kilku lat powoli rosnąć, to chyba jakiś dziwny i trudny znak czasów. Jakby jedna z największych fal do pokonania.
    5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 08.08.2021
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Otóż to. Coś w tym jest, co napisałeś.
    Jedyne pocieszenie, że zawsze może być jeszcze gorzej:)↔Pozdrawiam:)
  • kigja 08.08.2021
    Wieszak, to bardzo przydatny rekwizyt. Może służyć do powieszenia płaszcza, kapelusza, czy parasolki. A kiedy właścicielowi znudzi się wieszanie rzeczy może sam powiesić się na wieszaku.

    Wisielec na wieszaku, tylko nie patrz dzieciaku
    zwisa język do brody, kończyny niczym kłody
    parasol, płaszcz, kapelusz i wiszący słabeusz
    tylko nie patrz dzieciaku, tam ojciec na wieszaku

    Pozdrawiam Dekoś ze smutkiem...
  • Dekaos Dondi 08.08.2021
    Kigja↔Dzięki też za ciekawego miniturka:)↔Uzupełnia drabble:)
    A czemu ze smutkiem?
    Śmierć to sytuacja, którą człek albo jeszcze nie przeżył, lub przeżył i już nigdy nie umrze:)
    ↔zdaniem mym.
    Żeby nie było, rzym ludojad i wszystkie rozumy wyjadłem i zawsze mam racje:)↔Żywnościową, to owszem:)
    Pozdrawiam:)
  • Wertyt 08.08.2021
    Znam to. Też nadużywam. Mea culpa :) x5.
  • Dekaos Dondi 09.08.2021
    Wertyt↔Ano. Wszyscy mamy coś z uszami. Nie tylko tył głowy:)↔Pozdrawiam:)
  • Pan Buczybór 08.08.2021
    Bardzo dobre
  • Dekaos Dondi 09.08.2021
    Panie Buczyborze↔Dzięki:)↔Za bd:)↔Pozdrawiam:)
  • Justyska 09.08.2021
    Życiowe drable, dobrze obmyslone. Jestem na tak:)
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 09.08.2021
    Justysko↔Dzięki:)↔ Jam rad, że na tak:)↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania