Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble → Ȥłօեყ Ɓóҍɾ

                                                                                                  

                                                                      ––//––

   

Stoję na skraju lasu. Przede mną wąska rzeczka, a po przeciwległej stronie, też drzewa. Dostrzegam bobra. Ma złote futro. Patrzę jak urzeczony. Tylko na niego. Podgryza. Robi swoje. Słyszę złote chrupanie, ale nic poza tym. Drzewo leci wprost na mnie.

 

Budzę się w szpitalu. Coś nie tak. Jestem złotym bobrem.

 

Czynię swoją powinność. Widzę człowieka. Patrzy na mnie z fanatyczną fascynacją.

Mówię do niego:

 

–– Ty się ćwoku wpatruj w skrzyżowane gałęzie, a nie glap się na mnie, co drzewu gardło podgryza.

A zresztą… twoja wola.

 

Jakbym do pnia gadał. Wiedziałem. Chrupię nadal. W końcu po to tu jestem… by podgryzać.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Anonim 17.12.2019
    Zupełnie nie kumam, o co kaman z tymi skrzyżowanymi gałęziami. Jeśli chodzi o krzyż, to zbyt dalekie to dla mnie. W ten sposób można z dowolnego tekstu wykoncypować np apokalipsę.
    Natomiast całość bardzo na tak. Na kogo wypadnie, na tego bęc. Albo: podaj dalej. Wciąż podgryzam...

    Podgryzam... znaczy - pozdrawiam ;)
  • Dekaos Dondi 18.12.2019
    Antoniuszu→Dzięki za komć:)→Pozrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 17.12.2019
    Mocny surrealizm :-D! Ktoś przygląda się złotemu bobrowi podgryzającemu drzewo, by wkrótce po wypadku stać się nagle takim samym zwierzęciem :O. Bardzo dobry pomysł na opowiadanie! 5 i pozdrawiam :-D
  • Dekaos Dondi 18.12.2019
    Piotrek P. 1988→Dzięki za komć:)→Pozdrawiam:)
  • Marian 18.12.2019
    Ale reinkarnacja!
    Fajny tekścik.
  • Dekaos Dondi 18.12.2019
    Marianie→Dzięki też za Komć:)→Pozdrawiam:)
  • JamCi 18.12.2019
    Ojej jakie fajne, taki spiralny ruch świata i czasu. Spieprzam, bo drzewo na mnie leci, a nie chcę zostać zrobiona w bobra :-)
  • Dekaos Dondi 18.12.2019
    JamCiówn→Dzięki:)→No co? Udało się? Żyjesz? Bom s strachu!
    Jeszcze coś miałem na myśli. →Pozdrawiam:)
  • JamCi 18.12.2019
    Dekaos Dondi no nie zbobrzyło mnie jak na razie :-)
  • Dekaos Dondi 18.12.2019
    JamCiówna przecie!
  • Lakion 18.12.2019
    Naprawdę spoko tekścik. Bardzo abstrakcyjny. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 18.12.2019
    Lokion→Dzięki:)→Pozdrawiam:)
  • Joanna Gebler 18.12.2019
    Nie do końca mogę dojść o co chodzi z tymi skrzyżowanymi gałęziami, ale tekst jest naprawdę super. Taki niecodzienny, ale też na swój sposób dający do myślenia :)
  • Dekaos Dondi 18.12.2019
    Joanno Gebler→Dzięki:)→Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania