Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble → Szansa

                                                                            <*>

Człowiek stoi na polu. Słyszy za sobą słowa: ''Uratuj mnie''. Idzie w tamtym kierunku. Powtórnie słyszy głos z tyłu: ''Możesz tego dokonać, pod warunkiem, że mnie nie zobaczysz''. Zakrywa oczy dłonią i rozpoczyna wędrówkę. Potyka się o kamień, upada, wypowiadając sentencje: ''Cholera by to wzięła''. Znowu słyszy słowa: ''Pomyśl''. Maszeruje wnerwiony bokiem. Słyszy wokalne westchnienie: ''Przegapiłeś szansę… dupku. Możesz zerknąć''. Wykonuje polecenie. Widzi siebie w trumnie. Wie na pewno, że jest tam, a nie: tu. Cuchnący trup trzyma śmierdzącą kartkę. Czyta napis: ''Dlaczego nie uwierzyłeś, że można iść do przodu, tyłem. Miałeś akurat tyle czasu, by bezpiecznie pokonać przeszkody''

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • sensol 28.05.2019
    nie kumam o co kaman niestety
  • Dekaos Dondi 28.05.2019
    Nie szkodzi Sensol. I tak dzięki. Pozdrawiam:)
  • ania_marzycielka 28.05.2019
    Moja interpretacja: Życie to wędrówka, którą musimy przejść. Czasem jednak chodzimy tyłem, czyli kiedy mamy jakieś problemy i ciężko nam z nimi żyć. Jednak da się iść tyłem do przodu i pokonać problemy , a jednocześnie zmienić swoje życie zanim umrzemy. Super drabble, pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 28.05.2019
    Aniu Marzycielko. Twoja interpretacja, jest bardzo bliska mojej. Dzięki Wielkie. Pozdrawiam:)
  • Mane Tekel Fares 29.05.2019
    A może... Marnujemy czas podążając za głosami.
  • Dekaos Dondi 29.05.2019
    Dzięki MTF→Czasmi istotą sprawę, zasłaniają mniej istotne obrazy. Różnie to bywa... Pozdrawiam:)
  • Pan Buczybór 29.05.2019
    Kurde, słodko-gorzko. Ciekawe drabble, odpowiednio zaskakujące.
  • Dekaos Dondi 30.05.2019
    Dzięki Panie Buczyborze. Pozdrawiam:)
  • pkropka 29.05.2019
    Ja interpretuję, że powinniśmy słuchać głosu serca, zamiast starać się sprostać oczekiwaniom innych. Tym bardziej, że zazwyczaj tylko je zgadujemy i nie zawsze dobrze.
    Z innej strony, z ratowaniem też można ciekawie. Jeżeli chcemy komuś pomóc, to nie możemy przymykać oczu na jego wady i potknięcia. Ale trzeba mieć na uwadze, że czasem trzeba się cofnąć, żeby móc zrozumieć co robimy źle. Możemy pomóc wstać, dopiero jak ktoś się potknie, a asekuracja potrafi ograniczać.
    Fajne drabble. Wielowymiarowe, do rozruszania szarych komórek. :)
  • Dekaos Dondi 30.05.2019
    Pkropko. Twoja interpretacja, też mi podeszła. Dzięki:) Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania