Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble **** LBnD↔41↔Oժʍíɑղɑ Ɱíoժմ

Pracowite pszczółki, tylko ze zmutowanych wnętrz wciągały nektar.

Dzisiaj, zawsze, jutro!

Resztę omijały szerokim łukiem.

 

Dla pana sadownika – miłośnika soku cytrynowego – ów słodki produkt był znakomity. Większość podzielała ową opinię, co do smaku i wartości odżywczych, owianych nieskazitelnym aromatem. Dzień w dzień, zapraszano zdominowanych, na coroczny zlot zauroczonych. Lepkie ślady achów i ochów, zdobiły wniebowzięte usta, przyklejonym uwielbieniem.

 

Roztropny ślimaczek nie pobiegł na poczęstunek.

Nie ze względu na wrodzone predyspozycje.

Konsumował najzwyklejszy w świecie serek, cuchnąco - dojrzewający.

 

Od pamiętnego dnia, kiedy to wymiotował kwaśnym na umór miodem, a domek pokryły skwierczące bąbelki, jakoś tak nie miał apetytu, na zachwalany specyfik.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Cicho_sza dwa lata temu
    Mądry ślimaczek - nauczony doświadczeniem, wyciągnął wnioski i pomimo ogólnego społecznego ciśnienia na cytrynowy miodek, uznał wyższość własnych potrzeb nad tymi dyktowanymi przez tłum.
    Mądry gościu ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Cichoszka↔Dzięki:)↔Otóż to. Słusznie rzekłaś o ślimaczku?↔Pozdrawiam:)
  • Marian dwa lata temu
    Tak to jest, gdy się za dużo wie.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Marianie↔Dzięki:)↔Tak czasami bywa?↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Opowiastka z morałem, pełna fantazyjnego, bo wiosenno-letniego klimatu.
    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Piotrek p.1988↔Dzięki:)↔Faktycznie. Jest w sumie wiosennie?↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Rzpoczynamy głosowanie. Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Witamy i zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 14 kwietnia /czwartek/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za i liczymy na Autorów i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • 110101011 dwa lata temu
    Na początek - ach i och na cześć ukutej przez Ciebie zwinnie konstrukcji: "Lepkie ślady achów i ochów, zdobiły wniebowzięte usta, przyklejonym uwielbieniem" - miodzio hehe
    No, Panie Dondiega, toś mnie Pan kupił, panie kolego! Całość spodobała mi się niezmiernie, a roztropność ślimaczka mnie urzekła. Dobry humor to podstawa!
    Dziękuję za tę drobinę radości!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncjuszu↔Dzięki:)↔O właśnie. Humor potrzebny. Roztropność też, rzecz jasna?↔Pozdrawiam:)
  • Anonim dwa lata temu
    Tak...
    Nie wszystko jest dla wszystkich. A wapń (z domku) jest dobrze trawiony przez kwas.

    Natomiast przyczepię się:

    Roztropny ślimaczek nie pobiegł na poczęstunek.
    Nie ze względu na wrodzone predyspozycje.
    Konsumował najzwyklejszy w świecie serek, cuchnąco - dojrzewający.

    Od pamiętnego dnia, kiedy to wymiotował kwaśnym na umór miodem,

    Ostatnia linijka brzmi dokładnie, jakby tyczyła się poprzednich przytoczonych. Może gdybyś nie zrobił przerwy między nimi i napisał: od dawien dawna, kiedy to wymiotował...

    Tak że ja tu widzę zbyt dużą nonszalancję w użyciu słów i akapitu.
    Ale tekst dobry.

    Pozdrość.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Dzięki:)↔Co do poruszonej kwestii, to się tyczy poprzednich. Jak najbardziej?:)
    Nie widzę tutaj żadnej nonszalancji. Lubię kawałkować teksty:))↔Pozdrawiam:)
  • Anonim dwa lata temu
    Dekaos Dondi Rozumiem, może to i dobry pomysł utrudniać czytelnikom odbiór, w końcu ja sam nie cierpię komercji i zbytniej łatwości.
  • kigja dwa lata temu
    Nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy smakołyk jest dobry dla dzieci.
    Mądry ślimaczek po szkodzie :)
    Ja sie raz zatrułam pewną popularną słodyczą i na sama myśl mnie wzdryga... Ble.

    Ciekawy drabbelek, słodk- gorzki cukierek :)
    Pozdrawiam Dekaos!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kigja↔Dzięki:)↔No fakt. Czasami samo zaś skojarzenie, już odstręcza od?:)↔Pozdrawiam:)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Zadziwia mnie zawsze Twoje niecodzienne podejście do tematu :)
    Masz bardzo szeroką perspektywę rozumowania wszechświata i wyczuwalny w tekstach dystans do siebie i do życia. Można się tym zarazić?

    Gratuluję :)
    Świetne drabble!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska↔Dzięki:)↔Tak zupełnie "normalnie" to mi najtrudniej:)?↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Prosimy o porozumienie się z 110101011 i wrzucenie tematów do kolejnej Bitwy

    Literkowa
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szanowna Literkowa↔Dałem znać 110101011, pod jego drabble, by dołożył swoje?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania