Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble →LBɴD↔29↔Pʀᴢʏsɪęɢłᴀᴍ

Tematy Bitwy↔"Ziemia obiecana" / "Nóż w wodzie" / "Do widzenia do jutra"

-------------------------------------------------------------------------------------------   

    

Jestem kochającą żoną, lecz hordy psychicznych siniaków oraz innych widocznych, potęgują przezroczystość uczuć. W sexamoku wciąż ględzi, że jestem jego ziemią obiecaną i będzie mnie uprawiał, tak jak jemu pasi.

 

Miarka się przebrała w zemstę. Wydziergałam łopatką dół na miarę, w przydomowym ogródku. Fest mi przyszło kombinować, by w ostatniej chwili go umiejscowić.

 

Nie opuszczę cię do śmierci. No właśnie. Do.

 

Leży na wznak otumaniony, błądzi przedśmiertnym wzrokiem, a ja zasypuję rozkład miłości, ziemią obiecaną, którą mu przysięgłam w duchu, gdy zrobił się nieznośnym dupkiem.

–– A nuż w wodzie brudnej, dodatkowo skończysz. Do widzenia, do jutra.

     Sorry. Jutro tobie odebrałam.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Vincent Vega 19.06.2021
    Hmmm a więc zemsta, cóż rozwód i oskarżenie o przemoc też było by rozwiązaniem. Choć na co wskazują słowa bohaterki, planowała posłać męża na drugi świat i przygotowała się do tego, więc można przypuszczać, że postradała przez niego zmysły.

    Ps. Uważam, że przysięganie sobie miłość,
    aż po grób powinno wyjść z mody. ;)

    Pozdrawuam serdecznie :)
  • Vincent Vega 19.06.2021
    Pozdrawiam *
  • Cicho_sza 19.06.2021
    O tym przysieganiu to sama prawda. Tak samo jak "widziały galy co brały". Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 19.06.2021
    Vincenty Vega↔Dzięki:)↔Ano. Różnie można zrozumieć. To jeno szkic jakby:)↔Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 19.06.2021
    Cicho_sza↔Dzięki:)↔O właśnie. Też prawda:)↔Pozdrawiam:)
  • Bożena Joanna 19.06.2021
    Świetna woltyżerka z frazą "ziemia obiecana". To nie tylko nowy ląd, ale koniec. Niesamowite skojarzenia w tej historyjce.
    Serdecznie pozdrawiam z piąteczką!
  • Dekaos Dondi 19.06.2021
    Bożeno Joanno↔Dzięki:)↔Ciekawe skojarzenie z tym "końcem"
    Chciałem zaangażować trzy tematy:)↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 19.06.2021
    Bardzo ciekawie, oryginalnie i przebojowo wymyślone. Myślę, że można to nazwać mrocznym komedio-dramatem psychologicznym. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 19.06.2021
    Piotrek P. 1988↔Dzięki:)↔Słusznie rzekłeś. Coś w tym sensie:)↔Pozdrawiam:)
  • Narrator 20.06.2021
    Piękne drabble. Przejście od miłości do zniechęcenia. Pośrodku szara proza życiowa (się domyślam, bo nie piszesz o tym), zbyt duże wyzwanie, aby jemu podołać. Znakomity końcowy monolog — przysłowiowe umycie rąk, akceptacja tego co się stało. Bravo bravissimo!
  • Dekaos Dondi 20.06.2021
    Narratorze↔Dzięki:)↔Ano. Różnie to bywa.↔Pozdrawiam:)
  • Pasja 20.06.2021
    Codzienność i przebywanie razem czasem przerasta nas. I wtedy zaczynają się brudne myśli. Miłość ciągle powtarzana, przeradza się w nienawiść i wtedy można się zapomnieć.
    Uprawiać seks jest brzydkim słowem... można uprawiać sport i inne rzeczy.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 20.06.2021
    Pasjo↔Dzięki:)↔Pisanie "pod tematy", to trochę inne pisanie↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 21.06.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy ciekawych stu słówek innych walecznych

    Literkowa
  • kigja 22.06.2021
    Rewelacyjne wykorzystanie aż trzech tematów! Gratuluję pomysłowości i dobrego pióra! Chapeau bas, Dekoś!
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 22.06.2021
    Kigja↔Dzięki za kapelusz. Chociaż wolę żółtą czapkę:))↔Pozdrawiam:)
  • Wertyt 22.06.2021
    Widzę, że przegapiłem jakiś kryminał. Dobre o przekochaniu. Moja by mi tego nie zrobiła. Dżdżownic się boi :)
  • Dekaos Dondi 22.06.2021
    Wertyt↔Dzięki:)↔E tam... nie bądź taki pewny. Dżdżownice są małe. Można przeoczyć:))↔Pozdrawiam:)
  • Wertyt 22.06.2021
    Chłopie, nie znasz mojej (i masz szczęście)...??
  • Dekaos Dondi 22.06.2021
    Wertyt↔Niewątpliwie, skoro tak twierdzisz.? Ty musisz wiedzieć najlepiej?
  • Akwadar 23.06.2021
    Dobre, dobre... Zemsta kobiety jest... aż strach się bać!
    DD jak zwykle czarny humor i jeszcze taki trafny :)
  • Dekaos Dondi 23.06.2021
    Akwadorze↔Dzięki:)↔Najtrudniej mi zachować całkowitą powagę, w tym co piszę:)↔Pozdrawiam:)
  • Akwadar 23.06.2021
    I dobrze, grunt to dobrze siebie i innych bawić fajnym słowem :)
  • LBnDrabble 24.06.2021
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 28 czerwca /poniedziałek / godz. 23.59
    Dziękujemy za udział.
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania