Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble **** LBnD↔38↔Wiśniowy Trup

Wczoraj w sadzie znaleziono zwłoki starszego mężczyzny. Wiemy nieoficjalnie, że został uduszony i tylko dzięki kręgom szyjnym, ciało stanowi jedność.

Liczebność szpaków tego roku była wyjątkowa.

Widok wiśniowych drzewek przykrytych czarnym, żarłocznym całunem, zjadającym ulubione owoce, nie należał do ulubionych.

 

Kombinował wiele lat, aż w końcu zmienił drzewne matki. Dzieci potrafiły się bronić.

Nadleciały.

Ogonki, czując zagrożenie, wydłużały się w miarę potrzeb, by owinąć pierzastą szyjkę, prawie odcinając łebek. Martwy ptaszek spadał, a wisienka wracała do stanu sprzed, wyczekując następnej ofiary.

Mutacja nie poprzestała na obronie. Drzewa wypracowały pierwsze, bardziej świadome, mordercze instynkty i w jakiś niepojęty sposób, zaraziły inne...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Polubiłam Twój tekst :)
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 23.01.2022
    Błękitnypłomień↔Dzięki za polubienie:)↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 23.01.2022
    Witamy Bitwie pierwszego śmiałka. Życzymy dobrej zabawy

    Literkowa
  • Cicho_sza 23.01.2022
    No to się narobiło. Mordercze owoce sięgnęły po swojego wynalazcę.
    Tak to bywa gdy rewolucja własne dzieci zjada.
    Pięknie ugryzles tę wisienkę DeDo ?
  • Dekaos Dondi 23.01.2022
    Cichoszka↔Dzięki:)↔Trza być świadom, następstw swoich wymyślań, jeśli to możliwe:)?:)↔Pozdrawiam:)
  • Pasja 23.01.2022
    Makabryczne! Zabójcze wisienki. Drzewa podjęły walkę ze szpakami, a jeśli podejmą walkę z ludźmi?

    Pozdrawiam ą
  • Dekaos Dondi 23.01.2022
    Pasja↔Dzięki:)↔No cóż. Trzeba będzie podjąć jakieś tam kroki... :)↔Pozdrawiam:)
  • rozwiazanie 23.01.2022
    Czereśniak może, trafił do wiśniowego sadu i przypłacił życiem. Dekaosie↔ ? ↔ pozdrwowienia z Wiśniowego sadu.
  • Dekaos Dondi 23.01.2022
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔Nie zawsze człek ma świadomość, do jakiego sadu trafia... lub z głupoty, albo z braku rozsądku itp.... O!↔Pozdrawiam:)
  • Marian 23.01.2022
    Już Darwin udowodnił, że organizmy się przystosowują. Ale że wiśnie też!
    W sumie fajny i dekaośny tekst. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 23.01.2022
    Marianie↔Dzięki:)↔Szczególnie za "dekaośne"↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 24.01.2022
    Bardzo ciekawy i udany eko-horror z motywami ptasimi oraz drzewnymi i klimatycznym wstępem, jak do jakiegoś filmu sensacyjnego, albo horroru właśnie.
    5, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi 24.01.2022
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔No tak. Trochę jakby... eko-horror?↔Pozdrawiam:)
  • Jak zwykle zadziwiasz mnie nieprzewidywalnością i bezkresnoscia swojej wyobraźni. Gratuluję. Pozdrawiam serdecznie:)
  • Dekaos Dondi 29.01.2022
    Urszula Pieńkowska↔Dzięki:)↔Hmm... nie zawsze moja wybrania, ma sens:))↔Pozdrawiam:)
  • kikimora 31.01.2022
    Twoje wisienki mutują się niczym covidowe wirusy. Ciekawy tekst.
  • Dekaos Dondi 01.02.2022
    Kikimora↔Dzięki:)↔Każdy chce żyć:)↔Nawet wiśnie:)↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 01.02.2022
    Rozpoczynamy głosowanie. Tylko 500 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 06 lutego /sobota/ godz. 23.59
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania