Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble ••••• LBnD↔12↔Manekin

Ulica słabo oświetlona. Mieszkańcy odcięci skalpelem snu, od otaczającej rzeczywistości.

*

Idzie niespieszno. Nie zostawia żadnych śladów, z uwagi na brak wspomnień na podeszwach. Nigdy nie wdepnął w ciekawą sytuacje. Życie jest monotonne, jak szarość, po której podąża. Deszczowe krople, pieczętują przygnębienie, chichotem rozbryzgu. Za długie, mokre na dole nogawki, usztywnione brudem, nie milkną w nieustannym szuraniu. Błądzą po kostkach brukowych, mając w sobie tyle życia, co on. Piekarnik wypluł spalone ciasto.

*

–– Mamusiu! Temu panu jest smutno. Pogadajmy z nim.

–– Z tym czymś? To tylko kolejny manekin. A swoją drogą, zaczynają mnie wnerwiać, te wieczne reklamy sztucznych łez.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • jakubvzc 09.08.2020
    Poruszające. Daję 5, pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 09.08.2020
    Jakubvzc→Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Pasja 09.08.2020
    Bardzo fajnie odwzorowałeś klimat szarości. Sztuczność tak rożna, a tak często przypisywana nam, ludzkim istnieniom. Coraz częściej jesteśmy bezduszni jak manekiny. Płaczemy lecz łzy nie są już słone.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 09.08.2020
    Pasjo↔Dzięki:)↔Ano właśnie↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 13.08.2020
    Witamy w Bitwie i życzymy wygranej.
    Literkowa pozdrawia
  • Onyx 14.08.2020
    Smutne, bardzo bardzo bardzo smutne. Ale też bardzo ładne i trochę prawdziwe. Podobuje mi się, 5
  • Dekaos Dondi 15.08.2020
    Onyx→Dzięki:)→No na pewno, trochę prawdziwe:)↔Pozdrawiam:)
  • kigja 14.08.2020
    Nie zostawia żadnych śladów, z uwagi na brak wspomnień na podeszwach. Nigdy nie wdepnął w ciekawą sytuacje.

    Bardzo ciekawe. Ludzie jako szare plamy, pojawiają się na chwilę i znikają niezauważeni.
    Ludzkość pogubiła się w tym kim jest i dokąd zmierza wymyślając coraz nowsze kombinacje człowieczeństwa. Dlatego nie dziwi fakt, że niektórzy stają się obojętni i zimni, chcąc wymiksować się z tego szaleństwa.
    Manekin jest bardziej prawdziwy niż człowiek.
    Miniaturka dobra na 5.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 15.08.2020
    Kigja→Dzięki:)→Słusznie rzekłaś w komciu. Tak to bywa.→Pozdrawiam:)
  • Shogun 17.08.2020
    Ludzie jak te manekiny, choć manekin lepszy od człowieka, gdyż u niego przynajmniej wiadomo, że sztuczny, a z człowiekiem nie wiadomo nic. Czy łzy prawdziwe, czy może fałszywe? Ludzie już tego nie wiedzą, być może też z tego właśnie powodu stali się obojętni.
    Stali się manekinami.
    Pozdrawiam ;)
  • Dekaos Dondi 18.08.2020
    Shogunie→Dzięki:)→Ano słusznie prawisz:)→Manekin jest bardziej ''prawdziwy'' w pewnym sensie:)
    Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 20.08.2020
    Autorze zapraszamy na Forum do głosowania: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i nagradzamy punktami najlepsze drabble wg. zasady 3 - 2 - 1
    Możesz zaglosować tylko do poniedziałku tj. 24 sierpnia (północ)
  • Pan Buczybór 24.08.2020
    Bardzo ciekawe. Językowo ciekawe na pewno.
  • Dekaos Dondi 26.08.2020
    Panie Buczyborze→Dzięki:)↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania