Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble↔LBnD↔21↔Poduszeczka

Nazywano go: Poduszeczką, gdyż nosił sprężysty materac. Jegomość posiadał umiejętność, która dawała czas, by zdążyć położyć w odpowiednim miejscu i zapobiec nieszczęściu. Wielu dorosłych i dzieci uratował, co wypadły z okienka.

Kiedyś napotkał człowieka, a ten materac z zawiści spalił, gdyż nie potrafił być takim dobrym, jak on.

Pewnego razu wyżej omówiony i tak podreptał tam, gdzie go zmysł poniósł.

Zdążył bez materaca, lecz był tłusty. Facet spadł i przeżył.

 

– Miał pan szczęście.

– Hmm.

– Zgubił materac, to podłożył siebie.

– Nie rozumiem.

– Czego?

– Wiedział kto leci?

– Co? On ratował wszystkich.

– Akurat. A niby taki dobry. Będę ponawiać próby do usranej śmierci.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • kigja 29.12.2020
    Dekaos Dondi,
    Gdybyś opublikował, jako NSzO, to od razu byłbyś rozpoznany :)
    *
    Ludzik Michelin, poczciwy grubasek, którego nienawidzi niedoszły samobójca.
    Samarytanin czy szaleniec?
    Piekło samobójców wybrukowane jest dobrymi uczynkami poczciwych grubasków.

    Każdy potrzebny jest na tym świecie...

    Niezły w stylu Dekosia drabbelek.
    Pozdrawiam :)))
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Kigja↔Tak od razu rozpoznany? Jak tak można?↔Fajny specyficzny komet. Taki Twój:))→Pozdrawiam:))
  • Pan Buczybór 29.12.2020
    O, bardzo ciekawe. Dobre uczynki też miewają swoje granice, ale chyba warto próbować... wbrew przeciwnościom.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Panie Buczyborze↔Ano. Mają. Aczkolwiek słusznie prawisz, że wbrew... :))↔Pozdrawiam:)
  • Anonim 29.12.2020
    Tekst byłby bardzo dobry, gdyby nie gigantycznie naciągana postać chodząca z materacem. Nie kupuje tego.

    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Antoniuszu↔Nie kupujesz, to nie kupujesz. Sprzedam komuś innemu i będzie CI głupio:))↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 29.12.2020
    Hehehe XD! Pomysłowe, dziwne i zabawne. 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Piotrek P.1988↔Dziwne też miało być:))↔Pozdrawiam:)
  • Liv12365 29.12.2020
    Ha, ciekawe czy pomagamy tylko i wyłącznie z egoizmu?
    Super tekst :3 jak wszystkie - z przekazem.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Liv12365↔Oto jest pytanie:))↔Pozdrawiam:)
  • Marian 30.12.2020
    Tekst ciekawy i z przesłaniem.
    Stwiedzam jednak duży spadek formy zapisu.
    "Jegomość posiadał umiejętność, która dawała czas, by zdążyć położyć w odpowiednim miejscu i zapobiec nieszczęściu."
    "by zdążyć położyć w odpowiednim" -> położyć się, czy materac?
    "Zdążył bez materaca, lecz był tłusty. Facet spadł i przeżył." -> Rozumiem, że sam się podłożył, a że był tłusty, to spadający przeżył. Zapis jednak jest co najmniej niejasny.
    Końcowy dialog (8 linijek) jest też niezgrabny. Nie bardzo wiadomo kto do kogo mówi.

    Albo to chwilowy spadek Twojej formy, albo niechlujność. Mam nadzieję, że to pierwsze.
    W kazdym razie mnie to niepokoi.
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Ależ Drogi Marianie↔Byłbym zaniepokojony, gdybym napisał inaczej:)↔Pozdrawiam:)
  • Pasja 30.12.2020
    Dobroć też ma swoje granice i trzeba dawać, ale z umiarem.
    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Pasjo↔Co za dużo, to nie zdrowo:))↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 30.12.2020
    Witamy w Bitwie i życzymy fajnej zabawy
    Literkowa
  • Dekaos Dondi 30.12.2020
    Literkowa↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 05.01.2021
    Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie na najlepsze drabble.
    Głosujemy do 08 stycznia /piątek/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Shogun 08.01.2021
    Ciekawe drabble pokazujące, że czasem nie warto pomagać... bo po co? Skoro ktoś tej pomocy nie potrzebuje? Cóż, czasem niesienie pomocy komuś, kto jej nie chce może przynieść więcej złego niż dobrego.
    Dlatego warto znać granice i nie starać się "ratować" wszystkich, bo po prostu się nie da...

    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania