Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble **** LBnD↔39↔Przytul mnie swoimi łzami

W jednym z moich światów jest wieczna wiosna. Trzymam je zamknięte w ochronce umysłu. Kiedyś uchyliłam najmniejsze drzwi. Na próbę. Jak zareagują obserwatorzy. Porwał mnie przedziwny, niesamowity taniec. Wirowałam naga na łące, kwiaty przyobleczone śpiewem skowronka, szybowały nade mną, a pasikoniki wielkie jak kangurki, przeskakiwały szaloną radość.

I nagle usłyszałam pogardliwe słowa: to jakaś ześwirowana wariatka.

 

Nie ośmieliłam się wypuścić pozostałych. A może wtedy właśnie powinnam. Na przekór wszystkiemu i wszystkim. Powiedziałeś teraz, że chcesz dzielić ze mną troski, więc mam cię przytulić swoimi łzami.

Tylko zanim zacznie padać deszcz, gdyż później nie odróżnisz jednych od drugich na mojej twarzy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Tak, właśnie tak. Na przekór wszystkim i wszystkiemu otwórz pozostałe światy. Pozdrawiam serdecznie ?
  • Dekaos Dondi 15.02.2022
    Urszula Pieńkowska↔Słusznie rzekłaś. Jak najbardziej↔Jestem za?↔Pozdrawiam:)
  • Cicho_sza 15.02.2022
    Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty! I niech mówią, co chcą, kiedy uśmiechamy się do mijanych ludzi, tańczymy na łące i chce nam się żyć! Tak po prostu.
  • Dekaos Dondi 15.02.2022
    Cichoszka↔Tekst może mieć ciąg dalszy. On zaakceptował jej światy, ona zyskała zrozumienie
    i nawzajem i razem "tańczyli na łące"...?↔Pozdrawiam:)
  • Iza Luis 16.02.2022
    https://m.youtube.com/watch?v=-hKT7qmGDw4

    Czytam, słucham ptasich treli i kręcę piruety na łące, ale nie na golasa :)
    Bardzo optymistyczna, beztroska i filuterna opowieść.
    Napierw szaleństwo na łące u Dekaosa Dondi, a później ławeczka u Narratora i można żyć.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 16.02.2022
    Iza Luis↔Dzięki:)↔A widzisz!↔Jak to można?:)↔Pozdrawiam:)
  • LBnDrabble 16.02.2022
    Witamy w Bitwie! Życzymy przyjemności w zabawie ze stusłówkami.

    Lierkowa
  • rozwiazanie 16.02.2022
    "A (...) wtedy właśnie powinnam." jak dać się zwariować to na całego, obserwującym może udzielić się, pozytywnie.?↔Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 16.02.2022
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔O właśnie. Może się udzielić:)↔Dwie pieczenie, na połowie ognia?↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 17.02.2022
    Zabawne i fantastyczne miniaturowe opowiadanie, poprawiające humor i wyobraźnię.
    Podobne do treści nieco dziwnego, tajemniczego, oryginalnego snu.
    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi 17.02.2022
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Miałem pewien zamysł:)?↔Pozdrawiam:)
  • kikimora 20.02.2022
    Dobry jesteś - 5. bez czytania.
  • Dekaos Dondi 20.02.2022
    Kikimora↔Nie przeczytałaś i dałaś %↔hmm↔ale i tak Dzięki:)?
  • kikimora 20.02.2022
    Dekaos Dondi Zawsze czytam, ale wiem, że 5 mogę dać na dzień dobry.
  • LBnDrabble 24.02.2022
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Sześć drabble i tylko 600 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 01 marca /wtorek/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i liczymy na Autorów i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Pan Buczybór 27.02.2022
    dobre drabble obudowane wokół naprawdę dobrej metafory
  • Dekaos Dondi 27.02.2022
    Panie Buczyborze↔Dzięki:)↔Pozdrawiam?:)
  • Margerita 27.02.2022
    Super
  • Dekaos Dondi 27.02.2022
    Margerita↔Dzięki:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pasja 01.03.2022
    Świat wiecznej wiosny i pomiędzy łzy zmieszane z deszczem. Warto tańczyć, nawet na przekór wszystkim.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania