Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble→Ɗєѕzczσωα Oωιєczкα

––???/–

 

Jest zagubioną owieczką. Błąka się na pastwisku, lecz jednocześnie obok. Na domiar złego ma wrażenie nieustającej straty. Czegoś nieuchwytnego. Problem polega na tym, że nie wie za kim lub za czym tak tęskni. Lecz owo dołujące uczucie w nim zostało, by ranić niczym ostry cierń puchową poduszkę. Często też zasypia. Może tak lepiej. Sen bywa spiłowaniem ostrych krawędzi życia.

 

Siedzi w kuchni. Je placek. Dlaczego tak go lubi?

 

Ktoś wchodzi.

 

–– Dziadku. Dzisiaj rocznica. Co tak siedzisz przy pustym stole. Jedziemy na cmentarz. Tylko weź parasol, bo pada.

–– Nie wezmę. Kocham deszcz.

–– Nie tylko ty lubiłeś. Pamiętasz?

–– Pamiętam, że zawsze kochałem.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • jakubvzc 27.08.2020
    Smutne pokazujące wartość miłości, wspomnień. Ciekawe połączenie tęskniącego człowieka do zbłąkanej owcy. Daję 5. Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 27.08.2020
    Jakubvzc→Dzięki:)→Pozdrawiam:)
  • Pasja 27.08.2020
    Sen leczy rany zadane fizycznie. Psychiczne rany tylko zabliźnia na jakiś czas. Smutne.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 27.08.2020
    Pasjo→Dzięki:)→Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 27.08.2020
    Tytuł mnie trochę rozbawił, a tymczasem treść: niezwykła i zaskakująca.5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 27.08.2020
    Piotrek P.1988→Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Marian 27.08.2020
    Niezłe.
    Chyba napiszę coś o moim dziadku. Nie będzie takie dekaośne, ale napiszę.
  • Dekaos Dondi 27.08.2020
    Marianie→Dzięki:)↔Przeczytam:)↔Pozdrawiam:)
  • Wrotycz 28.08.2020
    Pamiętam to pierwsze piękne opowiadanie o tęsknocie dziadka i gubieniu pamięci, o kartkach na grobie.
    Wzruszasz tam i tu.
    Miłość silniejsza od wszystkiego, co chce ją przesłonić.
  • Dekaos Dondi 29.08.2020
    Wrotyś↔Dzięki↔No tak. Piąty pokój. Faktycznie podobne:)→Ale dopiero jak mi przypomniałaś: )↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania