Poprzednie częściDrabble - Ciotka
Pokaż listęUkryj listę

Drabble ↔ Osᴋᴀʀżᴏɴʏ Pʟᴀsᴛᴜś

↔/?↔

Stary zardzewiały Cyrkiel ze mnie. Wiele wydziurkowałem. Przyznaję, że pozostawione otworki są mojego autorstwa. Teraz jestem jednoosobowym Sędzią.

–– Niegrzeczny Plastusiu. Zostałeś oskarżony o rozgniecenie żółtej kuleczki. Wypadła ci z kieszonki. Pamiętasz?

–– Ależ Wysoki Szpikulcu. Podążała ku krawędzi stołu. Miała być zdeformowana upadkiem, a dla mnie kłopotem? Plastuś Drugi też rozgniótł, a nie ma zarzutów. Czemu?

–– Miał z nią taki sam problem. Aż musiał przykucnąć … i rozgniótł. Tylko w kieszonce. Swojej! Rozumiesz? Nie jest be be dla piórnika. Dlatego zostaniesz rozwałkowany, a on...

–– … a co z twoimi dziurkami, Cyrklu?

–– No cóż. W zasadzie wszystko da się jakoś... rozwałkować. Nieprawdaż?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Anonim 26.10.2020
    Nic, kompletnie nic nie rozumiem.
  • Szpilka 26.10.2020
    Ja też tego nie rozumiem, chodzi o równych i równiejszych? Jedni mogą bezkarnie rozgniatać kuleczki, a inni nie?
  • kigja 26.10.2020
    Czy zreformowane kulki, to płody?
    To najbardziej gorący temat i tylko takie mam skojarzenie?
  • kigja 26.10.2020
    zdeformowane, a nie zreformowane ?
  • Dekaos Dondi 26.10.2020
    Kigjo→Nawet nie zauważyłem. Siła sugestii:)
  • Dekaos Dondi 26.10.2020
    Kigjo / Szpilko / Antoniuszu→Dzięki za pochylenie się nad tekstem.
    Najlepiej niech każdy→nie zrozumie po swojemu:D:)
  • JamCi 26.10.2020
    Ja rozumiem po swojemu. Abo nie rozumiem po swojemu. Samo zakończenie nieco skołowało, ale daje się wyłowić z kontekstu.
  • Dekaos Dondi 26.10.2020
    JamCiówna↔Dzięki:)↔Chyba trochę przesadziłem z metaforami. Ale cóż... :)↔Pozdrawiam:)
  • Kocwiaczek 26.10.2020
    Co wolno wojewodzie, to nie tobie, smrodzie. Ja to widzę tak – jak narobisz u siebie i po cichu, to Ci nikt nie wspomni, ale jak na forum lub komuś pod nogami... to biada ci, biada. W końcu wałek dzierży ten, kto (poniekąd) jest lepszy. A w zasadzie, to po prostu umie obejść własne zakazy :)
  • Dekaos Dondi 26.10.2020
    Kocwiaczek→Dzięki za taki komet:)↔Co prawda nie tylko to miałem na myśli... ale także to:)
    Kiedyś napisałem o dwóch osobowościach, a jedna z nich miała podwójną:)
    Teraz gdy czytałem, po czasie, nie wszystko zrozumiałem:)
    Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania