Poprzednie częściJest-Takie-Miejsce 1
Pokaż listęUkryj listę

Jest-Takie-Miejsce 49

To pierwsza taka sytuacja i absolutna nowość dla naszej dwójki. Idziemy sobie za rękę. Ani trochę nie obchodzi mnie, czy ktoś nas zobaczy. Czuję się przy nim tak, jak nigdy przy nikim się nie czułam. Dotyk jego skóry bardzo pozytywnie na mnie działa. Zerkam na niego i uśmiecham się do swoich myśli. To wszystko dzieje się naprawdę. Ja i on. Dwie zakręcone i skomplikowane osobowości, które nie potrafią wytrzymać ze sobą kilku minut bez kłótni, sprzeczki, zaczepki, docinków czy wygłupów. My. Idziemy sobie za rękę i dzieje się to zupełnie naturalnie. Świat oszalał.

Wchodzimy do budynku i tutaj chyba czas się rozejść. Kuba nie puszcza od razu mojej dłoni. Zbliża się i do ucha mówi mi:

- Pamiętasz, że dziś do ciebie przychodzę? – Jego głos działa na mnie za każdym razem tak samo.

- Nie pamiętam. – Dawno nie było między nami rozmowy w naszym stylu, więc zaczynam się z nim droczyć. Widzę, że jemu podoba się to równie mocno, jak mi.

- No to właśnie ci przypominam.

- A co jeśli się nie zgadzam?

- A nie zgadzasz się? – pyta w taki sposób, że mam ochotę zgodzić się na wszystko.

- Jak przyjdziesz, to się dowiesz. Jeszcze się zastanawiam, czy cię w ogóle wpuszczę. – Uśmiecham się zalotnie.

- Barbie, proszę cię. Myślisz, że w to uwierzę?

- Normalna akcja, że tak właśnie myślę.

- Ej! Nie przyzwyczajaj się do mojego powiedzenia.

- A kto powiedział, że ono jest twoje?

- Jak to kto? Ja, ty, każdy. Tego wcale nie trzeba mówić. Normalna akcja, że jest moje i tylko moje – śmieje się.

- I nie podzielisz się nim ze mną?

- Nieee. – Uśmiecha się tak, że już nawet nie pamiętam, o czym rozmawiamy. – Wiem, że ci się podoba. Jasna sprawa. Jest zajebiste…Jak ja. – Puszcza mi oczko.

- Tylko nie popadnij w samozachwyt – odpowiadam.

- Ooo, nie zaprzeczasz? – pyta zdziwiony.

- Oczywiście, że zaprzeczam. Ja zawsze zaprzeczam.

- Faktycznie. Bardzo często. Ale wracając do tematu…Przyjdę, jak Alek zaśnie.

- Zaprzeczam! – Wygłupiam się, a on idzie już w stronę swojego pokoju.

- Nie słyszę!! Co mówiłaś??!!

- Zaprzeczam! – krzyczę w jego kierunku.

- Nie słyszę!! Chyba nie masz zasięgu na tych schodach! – Oboje zaczynamy się śmiać. Lubię jego poczucie humoru. Bywa irytujące, ale niewątpliwie jest wyjątkowe.

- Aaaa i jeszcze jedno – mówi dalej. – Nie zgub się!

- Postaram się! – mówię i wchodzę na górę.

W pokoju zastaję Ankę i Jolkę. W końcu się znalazła.

- Gdzie ty się podziewałaś? Szukałyśmy cię wszędzie. Gdzie byłaś? – Witam przyjaciółkę.

- Jak to gdzie była? No gdzie ona mogła być? Z Damiankiem. – Żartuje z niej siostra.

- Tak myślałam. Wiecie co zrobiłam? – Zmieniam temat. – Poszłam z Olką i Judytą się wykąpać i … Troszeczkę się pogubiłyśmy i weszłyśmy do łazienki chłopaków.

- Cooo? – Jolka wybucha śmiechem.

- Zuza, ty mnie nigdy nie przestaniesz zaskakiwać – mówi Ania.

- Ja sama siebie ciągle zaskakuje, ale to akurat Jolki wina! – Żartuję.

- Dlaczego moja? Mi się zachciało oglądać gołych chłopaków??

- Jakbyś nie zaginęła, to poszłybyśmy razem, jak zawsze, a tak musiałam się zgubić. Ale wstyd. Mówię wam. Schowałyśmy się w rogu i Judyta chciała poczekać, aż wszyscy wyjdą.

- Zobaczył was ktoś? – Przerywa mi niecierpliwa Jolanta.

- Ale w końcu doszłyśmy do wniosku, że trzeba wyjść najszybciej, jak się da. – Kontynuuję, pomijając jej pytanie.

- A był tam ktoś? – Zadaje kolejne.

- Był. Słuchajcie. Mateusz zapomniał wziąć szamponu, więc musiał po niego wrócić. Nie, uprzedzam twoje pytanie, nie zauważył nas.

- Szkoda, że nie było z wami Marty – śmieje się Anka, żartując z dziewczyny, której Mati bardzo się podoba i która wszędzie za nim biega.

- Może też pomyliła łazienki, tylko w innym czasie, bo jak się okazało, nie byłyśmy jedyne.

- I co dalej?

- Zaczęłyśmy już wychodzić. Doszłyśmy do połowy i nagle jedna z zasłon się zaczęła odsuwać. To my biegiem z powrotem się schować – śmieję się. – Dziewczyny zdążyła, a ja zostałam zauważona…

- Kto?? – dopytują dziewczyny.

- No zgadnijcie.

- Patryk! – krzyczy Jolka.

- Co? Jaki Patryk? Nieeee. Co ty masz z tym Patrykiem?

- Kuba! – Odgaduje Ania.

- Bingo! Kuba!

- Ale akcja. I co ty na to? Co powiedziałaś? – dopytują, a ja im opowiadam, co było później. Drzwi pokoju się otwierają i do środka wchodzi Ola.

- Słyszałam, że z Zuzką podglądałyście dzisiaj chłopaków – zagaduje ją Jola i wszystkie zaczynamy znowu żartować. – I nie wzięłyście mnie ze sobą? – udaje smutną. Bardzo lubi, kiedy coś się dzieje i kocha takie sytuacje.

- Następnym razem możemy się wybrać całą grupą – żartuje Ola, a ja patrzę na zegarek, który wskazuje 23:48. Powinnyśmy już spać. Jutro jedziemy na tą całą wycieczkę, nie wiadomo dokąd i trzeba wstać jeszcze wcześniej niż zwykle. Układam swoje rzeczy i wskakuję pod śpiwór. Dziewczyny też już szykują się do snu.

Ciekawe, czy Kuba mówił poważnie. Przyjdzie? I co? Tak po prostu położy się obok mnie? Jejku…Na samą myśl serce mi przyspiesza. Słyszę sygnał wiadomości w Jolki telefonie. Przyjaciółka odczytuje smsa i podaje mi swoją komórkę. Pierwsze, co rzuca mi się w oczy to imię nadawcy. Rafał. Zaczynam czytać:

,,Joluś, Kochanie ;* powiedz dla Zuzki, że wszystko gotowe do akcji super-ciasto ;P Też jesteś zaproszona :)"

 

Zaczynam się śmiać. Jola wie, o co chodzi, ale Ania jeszcze nie zna tej historii.

- Jesteście głodne? – pytam.

- Bardzo. Ale mamy tylko chipsy i słodycze – mówi Anka.

- No to mam na to rozwiązanie. Idziemy.

- Dokąd? – pyta zdziwiona, kiedy jej siostra jest już gotowa do wyjścia.

- Na kolacjo-śniadanie – odpowiadam wesoło.

- Zuza, wiesz, że chwilami jesteś bardziej pokręcona od Jolki? – Zerkam na przyjaciółkę i obie zaczynamy się śmiać.

- Wiem – mówię i już wszystkie jesteśmy na korytarzu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Kociara 27.04.2016
    Hmm spotkają Kubę po drodze czy będzie szukał zuzy kiedy jej nie ma w pokoju :D słodko i to bardzo ^^ znowu akcja ciasto xD
  • NIEjestemBARBIE 27.04.2016
    Dzięki ;D Hmmm jeśli chodzi o Kubę, to na pewno się pojawi tego wieczora ;D
  • Magda1906 27.04.2016
    Piątka przeczytałam może nie całość ale czytałam
  • NIEjestemBARBIE 27.04.2016
    Dzięki Madzia:)
  • Magda1906 27.04.2016
    NIEjestemBARBIE
    Proszę
  • TeodorMaj 27.04.2016
    Magda, lepiej się czyta całość niż fragmenty xD
  • Magda1906 27.04.2016
    To na pewno dlatego chciałam połączyć Marii przygodę z tańcem w całość
  • NIEjestemBARBIE 27.04.2016
    Wydaje mi się, że TeodorMaj miał na myśli zupełnie coś innego:)
  • TeodorMaj 27.04.2016
    NIEjestemBARBIE Dokładnie xD
  • NIEjestemBARBIE 27.04.2016
    TeodorMaj :)
  • nagisa-chan 27.04.2016
    :3 Hohoho akcja-ciasto znów w gotowości a Kuba nie zaproszony oj ta Zuzia źle źle źle nie ładnie :
  • pojeb 28.04.2016
    "ciasto znów w gotowości" - czajniku, rozwaliłaś mnie. Pzdr
  • nagisa-chan 28.04.2016
    Moje przezwisko tak popularne czy to snobek !!! *myszaście* =-O
  • nagisa-chan 28.04.2016
    !?!?!?*
  • Magda1906 28.04.2016
    Wysłałam Ci jedną część dziś rano
  • nagisa-chan 28.04.2016
    Magda albo czytasz albo spadasz *proste* *myszaście* =-3
  • nagisa-chan 28.04.2016
    A i jest taki przycisk ,,Odpowiedz''
  • Magda1906 28.04.2016
    nagisa-chan
    Nie do ciebie pisałam tylko do NIEjestemBarbie
  • nagisa-chan 28.04.2016
    Magda1906 znalazłaś przycisk :O NiBarbie chyba sobie sprawdzi nie wydaje mi się czy ty tylko piszesz i jeszcze komentujesz w stylu 'daje pięć' przez co chcesz powiedzieć ja was niby czytam ale wy mnie macie bo już zaczeliście :-/
  • Magda1906 28.04.2016
    nagisa-chan
    Nie wiem o co Ci chodzi no bo czytam ją i nie wiem po co ja z tobą w ogóle dyskutuje
  • nagisa-chan 28.04.2016
    Magda1906 w każdym w którym zostawilaś kom i ocene przyznałaś że nie przeczytałaś 'całego' -.-
  • TeodorMaj 28.04.2016
    nagisa-cha "niech żyje wybiórczość" heh xD
  • nagisa-chan 28.04.2016
    TeodorMaj popieram bo taki ze mnie sherlock ;)
  • NIEjestemBARBIE 29.04.2016
    Madzia, przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale nie było mnie w domu. Dopiero wróciłam i zaraz zmykam do pracy, więc sprawdzę to, co mi wysłałaś dopiero wieczorkiem:)
  • NIEjestemBARBIE 29.04.2016
    TeodorMaj :)
  • Magda1906 29.04.2016
    NIEjestemBARBIE
    Ok
  • NIEjestemBARBIE 29.04.2016
    Magda1906 O, fajnie, że jesteś :) Jednak ogarnę teraz:) Daj mi 20 min :) Odpowiem mailem ;D
  • Magda1906 29.04.2016
    Dobrze nie spiesz się

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania