Pokaż listęUkryj listę

Sułtanka Faize roz 1 " Musisz mi pomóc "

*

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 36

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Szalokapel 22.06.2016
    Opowiadanie ma dosyć ciekawą treść, niestety wykonanie nie powala. Błędów nie będę wypisywać, bo jestem na telefonie, jednakże jest ich masa. Po drugie wcale nie opisujesz pokoi. W dialogach nie stosujesz myślników. Po znakach interpunkcyjnych robimy spacje. Wkradł Ci się błąd ortograficzny. No ogolnie- musisz ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Na chwile obecna dodaje do obserwowanych i czekam na dalsze częsci.
  • Szalokapel Dziękuję że przeczytałeś,spróbuję się poprawić,zwrócę uwagę na twoje rady,tak faktycznie teraz zauważyłam ten błąd ortograficzny,zabieram się za rozdział 2 :)
  • Szalokapel 22.06.2016
    Jestem przedstawicielka płci pięknej :) Jeżeli będziesz chciała to w drugim rozdziale wypisze błędy, które uda mi się znallezc :) pozdrawiam i czekam.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Szalokapel , przy okazji widzę że fanką Wspanialego :)
  • Owszem :)
  • Tina12 22.06.2016
    Widać że fanka Wspaniałego Stulecia ( zresztą jak ja ).
    Ciekawie się zapowiada będę śledzić dalsze części.
    Ale wykonanie dość słabe dlatego 4.
  • Szalokapel 22.06.2016
    Haha, no kto by pomyslal, że znajdzie się tyle fanek WS :D
  • Dziękuję ci Tino, drugi rozdział czeka już na opinię mederatora
  • Tina12 22.06.2016
    No to czekam na lekture.
  • Pfu przepraszam moderatora
  • Kwiatuszek6971 23.06.2016
    Opowiadanie ma ciekawą treść. Wkradło się kilka błędów i błąd orograficzny. Pamiętaj o myślnikach na początku dialogów. Po przecinkach wprowadzaj spację i będzie dobrze. Zapraszam do mojego opowiadania Skradzione Złudzenia http://www.opowi.pl/profil/kwiatuszek6971/ Daję ci mocne 4
  • Kwiatuszku, dziękuję ci za rady chętnie zerknę :)
  • zaciekawiony 26.06.2016
    Szybko lecisz, zupełnie jakby to było streszczenie.

    Przy wypowiedziach brakuje myślników, są tylko po. Poza tym gdzieniegdzie brak spacji.

    O bohaterach i miejscach w którym są nie dowiadujemy się nic. Serio. Napisanie jaki ktoś miał kolor oczu i włosów nic nam o nim nie mówi. Nie wiadomo czy to jakiś pałac, dworek czy może kamienica. Nic.
  • Margerita 28.06.2016
    Pięć
  • levi 01.07.2016
    pierwsza część nie wiele mówi, ale ide dalej i zobaczymy jak poprowadzisz te historię :D
  • DarthNatala 01.07.2016
    No to zaczynam czytać te serie, ale mam maleńką prośbę. Wstawiaj myślniki na początku dialogów.
  • ObcaPlaneta 21.07.2016
    Ciekawe opowiadanie, daję 5 i mam nadzieję, że zdążę przeczytać wszystkie rozdziały przed dodaniem kolejnego :)
  • Afraid13 22.07.2016
    Bardzo ciekawie się zapowiada... szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej ;)
  • Taka_Jedna_D 27.08.2016
    Zapowiada się ciekawie :) Czasem gubisz przecinki (tak, jak ja :D) nie przeszkadza mi to jednak w czytaniu :) Zostawiam 5 i idę czytać dalej :)
  • Witam cię serdecznie i dziękuję :)
  • katharina182 13.11.2016
    Jestem tutaj dopiero niecały miesiąc więc ciągle nadrabiam. Widzę że będę miała co czytać u Ciebie. Ciekawie się zapowiada. Historia chyba nie jest jeszcze skończona z tego co zauważyłam. Zostawiam 5 i zabieram się za kolejne rozdziały.
  • Hah, historia trwa :)
    Nie będzie już tego dużo. Dokańczam, chociaż zobaczymy, wobraźnia w każdej chwili może mnie ponieść. :D Dziękuję za odwiedzinki.
  • Tanaris 24.02.2017
    Troszkę za szybko wszystko się dzieje, chaotyczny zapis, ale po tylu częściach mam nadzieję, że coś się zmieni :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania