Pokaż listęUkryj listę

Wiieeersz – LBnR↔100↔Gdy patrzysz na wiatr...

...czujesz powiew

na rozedrganych marzeniach

 

rozwiewa stęsknione lśnienie

do twojego jutra

 

tam łąka o świcie przytula kwiaty

spowite pluszową mgłą

miękką

wilgotną

 

gdzie delikatnym tchnieniem tajemnic

kroplami rosy zakwitają spełnienia

szybujących chwil

 

kiedyś ostatnich na początku snu

pomiędzy skrzydłami

białych motyli

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Ten wiersz jest jak krótka, ale intensywna, inspirująca i dosłownie odlotowa podróż do świata marzeń oraz wspomnień.

    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ? ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Piotrek P. 1988↔Dzięki:)↔O to mniej więcej mi chodziło, by rzec... ale jeszcze o coś:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel ponad rok temu
    Odlotowa podróż ale i gorąca :-))
    To opis "gry miłosnej" jak pięknie ubranej w słowa
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Sen pomiędzy skrzydłami motyli – extra!
    Z Panem Bogiem ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Pobóg Welebor↔Dzięki:)↔Zaiste to by było,ciekawe doświadczenie doznaniowe:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel ponad rok temu
    Co za Cudo :-)) Odlot
  • Atriskel ponad rok temu
    Wstawiłabym 6, ale dało rady tylko 5
    Ufff aż gorąco się robi :-)) Pluszowe kwiaty z łodygą dotykają delikatnym tchnieniem mokrą, wilgotną łąkę.. zakwitają kroplami potu mgły i szybują spełnione rozedrgane jak 2 motyle ;))
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Dzięki:)↔O jeny, ale ładnie przeinaczyłaś, od pluszowych kwiatów począwszy.
    Co ludź, to inne spojrzenie mieć może. Masz smykałkę, do tegoż. Jeno mnie ciągle nie chwal, bo się jeszcze zadufam. A zaś się oddufić, to czasami trudno:)?:))
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi hahaaa zadufać, oddufić Ty tworzysz słówka ciekawe ;-)) A zadufać to można się w tym wierszu też!! I poczuć się tym jednym z motyli :))
  • Witam jubileuszowy wiersz w Bitwie. Życzę dobrej zabawy

    Literkowa
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Literkowa↔Dzięki:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel ponad rok temu
    Już kilka razy czytałam ten wiersz - naprawdę piękny ;-))
  • Atriskel ponad rok temu
    Próbuję sobie wyobrazić tę "pluszową miękką mgłę" ..to jak delikatny romantyczny namiętny pocałunek .. no w życiu nie czytałam takich słów- jakbym gdzieś to poczuła w najgłębszych zakamarkach mej duszy .. białe motyle to tak niewinnie brzmi ... ja bym raczej powiedziała czerwono-soczysto-krwiste wulkany ;-)))
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Czasami łączenie słów, niby nie pasujących do siebie, ubogaca nasz świat.
    Jak owe↔"czerwono-soczysto-krwiste wulkany ;-)))"→niczym owoc wyciskany, by sok wytęskniony uzyskać,
    co niby rani, lecz balsamem też:)
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi A mi się wydaje, że te soczyste wulkany kapiące krwią czerwoną pasują do siebie- gdyby jeszcze ogień dodać to skrzydełka, by się spaliły..Twój wiersz jest jak szklana bańka blisko ale daleko... w zasięgu dłoni lecz nawet oddech może ją zdmuchnąć jak wiatr.
    Sok tęsknoty za jutrem czy za wczorajszym dniem?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔No tak. Potrafisz spojrzeć inaczej. W tym sensie pasują i soczyście zdanie brzmi. Jedynie popiół ze skrzydełek, mógłby suszyć oddech.Tęsknić chyba można, za wczoraj jak i za jutrem.
    Jeno za jutrem, jest bardziej prawdopodobne, że się spełni↔Pozdrawiam?::)
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi Nawet Twoja odpowiedź napawa nadzieją, bo zobaczyłeś popiół na skrzydełkach , a nie spopielone skrzydełka... Może dlatego szybują a nie powolnie fruną, aby tego czadu nie czuć :-)

    Tęsknienie za jutrem to jakoś mi smutnie zabrzmiało, jakby motylki już miały się jutro nie obudzić... jakby ulotne duszyczki mgłą się stały i zasnęły w pluszowej kołderce... jakie to cholernie smutne, więc będę to sobie tłumaczyć po swojemu, że one po prostu tęsknią za sobą, aby się znowu zobaczyć :i zatrzepotać skrzydełkami razem by z kwiatka domek sobie zrobić -)))
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Ale to uroczo rozkminiłaś. Niczym obrazek namalowany słowami, szybujący w kwiatowym domku, co przeistacza się w dwa motyle, które siadają na płatku przez chwilę, co nie przeminie?:)
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi jak pięknie- możnaby fantastyczno- romantyczny filmik nakręcić z Twoich słów :-)
  • Pasja ponad rok temu
    Tak cicho zakwita rosa naszych pragnień. Tak cicho drga na wietrze lot motyli w niedokończonych snach. Chwile i tylko chwile, jutra nie ma.

    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Pasjo↔Dzięki:)↔A skąd wiesz, że nie ma. Byłaś Tam i wróciłaś, by zaświadczyć??:)
  • Rozpoczynamy po raz setny głosowanie!
    Zapraszamy do wierszy na Głównej i do linków na Forum: https://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
    Zgłoszono sześć wierszy. Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Liczymy na Ciebie Autorze!

    Głosujemy do 20 listopada /niedziela/ godz. 23.59

    Literkowa
  • zsrrknight ponad rok temu
    nieco delikatniejsze i bardziej zmysłowe niż zazwyczaj u ciebie. Ogólnie podoba mi się.
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Zsrrknight↔Dzięki:)↔Nie zawsze tak jest ze mną, jak zazwyczaj, kiedy jest, jak jest lub inaczej:)
    Pozdrawiam?:)
  • 00.00 ponad rok temu
    Eterycznie, czysto i sterylnie, przejście...
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Zerko↔Dzięki za eteryczny komentarz:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel ponad rok temu
    "ostatnich na początku"
    :-)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania