Pokaż listęUkryj listę

Wiieeersz <*> Jakżem Zbłąkany w Mej Duszy Splocie

jakżem zbłąkany w mej duszy splocie

zgniłych owoców spleśniałych lśnieniach

pośród stokrotek gdzie cienie złotem

tam promień ciemność próbuje zdzierać

 

lecz w strofach inne uśpione słowa

na horyzoncie mgłą tam spowite

wciąż w tajemnicy muszę je chować

do chwil ostatnich gdy skończę życie

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • kikimora dwa lata temu
    Trzeba sporej odwagi,by powiedzieć: "Jakżem Zbłąkanym w Mej Duszy Splocie."
    Piękna liryka.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kikimora↔Dzięki:)↔Tak mnie nagle naszło jakoś:)↔Pozdrawiam☺️:)
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Ciekawe, zastanawiające
    klimatyczne i odlotowe

    5, pozdrawiam ☺️
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki :)↔Trudno rzec, kiedy "odlotowe" będzie:)↔Pozdrawiam☺️:)
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Pośród stokrotek zgniłych owoców spleśniałe lśnienia - taka mieszanina w jednej ludzkiej duszy...
    Aż się zastanowiłam, co u mnie mogłoby się spleść, i - z czym.
    Dekaos, w pierwszym wersie masz o jedno "m" za dużo. Zamiast "jakżem zbłąkanym" mógłbyś dać "jakżem zbłąkany".
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    (Tak samo w tytule).
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Trzy Cztery↔Dzięki:)↔Fakt. W "różne warkocze, się życie splata"↔Wiem, że jedno za dużo,
    ale tak jakoś mi pasi, takie wzmocnienie, przez podwójne: m. Może kiedyś usnę↔Pozdrawiam☺️:)
  • Tjeri dwa lata temu
    Dekaos Dondi
    Ano przeraził, bo o i inwersja i "mej". Ale tylko w pierwszej chwili :). A z dwoma "m" jednak pomyśl, bo to błąd po prostu i razi.
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Tjeri ↔To było tak, że jechałem na rowerze w lesie i z krzaków mnie napadł,
    ów wers z dwoma: m☺️:)
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Dekaosie, to jest diagnoza na moją duszę i sama tego lepiej bym nie napisała.5. Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔O!↔Miło mi, że trafiłem z diagnozą↔Pozdrawiam☺️:)
  • Tjeri dwa lata temu
    "jakżem zbłąkanym" –albo jakżem zbłąkany, albo jakże zbłąkanym.
    Powiem szczerze, tytuł mnie przeraził (w sensie inwersjowo-archaicznym.
    Ale treść jest naprawdę urokliwa, melodyjna. Do tego dobre rymy. Tekst świetnie brzmi na głos.
    Podoba mi się.
  • Tjeri dwa lata temu
    Widzę, że Trzy Cztery już Ci wytkneła błąd z "jakżem" :).
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Tjeri↔Dzięki:)↔A czemu przeraził? Przecie wiesz, żem czasem dziwnie piszę. Tak bardziej poetycko jest:) Jeżeli chodzi o dwa: m, to rzeknę jak wyżej, u TCz. Ale w sensie dokładnym, zapewne macie racje↔Pozdrawiam☺️:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wyjątkowo jak na Ciebie, nie podoba się ?
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    P.W↔Dzięki:)↔No wreszcie, coś się Tobie nie podoba. Bo już się bałem↔Pozdrawiam☺️:)
  • Poncki dwa lata temu
    W takich chwilach, kiedy zaczynamy wątpić w swoje siły a czasem i intencje. Warto pamiętać o tym, że są na tym świecie popapranym jeszcze ludzie mniej popaprani, którzy na ochotnika pomogą nam się wyswobodzić z kolczastego supła drutu.
    Niemniej uważam, że każdy z nas jest w stanie taki drut rozerwać na strzępy. Wystarczy tego świadomość i wola.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Dzięki:)↔Ano. Wiele w tym prawdy, co rzekłaś. W pierwszej osobie, najbardziej lubię pisać.
    Pozdrawiam☺️:)
  • szopciuszek dwa lata temu
    Tajemniczo, ale pewnie każdy z nas skrywa tajemnice, które wolałby zabrać do grobu. I równie często wydaje nam się, że te tajemnice są gorsze niż w rzeczywistości. Stąd i zbłąkania i splątanie. A może nie ;)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szopciuszkowa↔Dzięki:)↔Jak zwykle ciekawa wypowiedź. Tak zrównoważona. Ano właśnie.
    Może tak, może nie. Jak w życiu:)↔Pozdrawiam☺️:)
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Przepiękna pierwsza strofa, szczególnie w "w Mej duszy splocie".
    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Bożeno Joanna↔Dzięki:)↔ Też lubię to "szczególnie"↔Pozdrawiam☺️:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania