Pokaż listęUkryj listę

Wiieeersz <*> Trójzło

To owa trójca, jakby wspólna.

Chcesz ją poznać?

Nie czekaj jutra.

 

Wstąp,

do kółka przyjaciół gówna.

 

Lecz najpierw poza reklamą,

zapytam grzecznie,

Kto wy, proszę, powiedzcie

 

imiona.

 

Śmieciu, ty nie wiesz.

Gnido, szmato,

w bezrozumnych szponach.

 

Z tobą nam prawić nie warto!

 

I w ogóle, śmiesz nas pytać.

To wszakże my:

pogarda, zawiść i pycha.

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • MartynaM dwa lata temu
    Ja bym jeszcze bardziej pocisnęła... bo trochę za delikatny.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    MartynaM↔Dzięki:)↔Nie mogę się upodobnić, pomimo...↔Pozdrawiam?:)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Tak na marginesie, mi się to kojarzy z siedmioma grzechami głównymi.
    Pozdr
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Józef Kemilk↔Dzięki:)↔Lasem szedłem i to mnie napadło↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    E, nie podoba mi się. Bo weźmy mnie na przykład: czy to, że jestem przekonany o własnej wielkości i geniuszu czyni mnie automatycznie pysznym lub wyniosłym? Jeśli nazywam przy tym innych debilami, to dlatego, że tak uważam, a nie, że nimi gardzę. Nie nazywając nikogo debilem, nikogo nie można także nazwać geniuszem. Nie mówiąc: głupi, nie można też o nikim powiedzieć: mądry... No a zawiść? Czy np. ja jestem zawistny, że ktoś, kogo nie poważam jako powiedzmy pisarza święci triumfy? Podobać się większości to świadczy o tandecie. Mnie zależy tylko na zdaniu innych geniuszy... Debil czy idiota, to jest dla mnie określenie poziomu intelektu z niedowierzaniem i smutkiem, a nie z pogardą. A gdyby ktoś powiedział o mnie "głupi", to bym się nie obraził, bo za mądrego się broń boże nie uważam... Idiotą zresztą bywa każdy, łącznie ze mną, zależy od sfery.
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    No wreszcie, coś się nie podoba?
    Dopóki czyjeś poglądy, są takie lub siakie, ale nie szkodzą innym, to pół biedy.
    Gorzej, jeżeli np: owa trójca lub jej część, jest "inspiracją" do praktycznych dział, przeciwko ludzkości.
    Ów tekst, to jeno↔skrót myślowy. Mówi o "zarzewiu ognia" które może doprowadzić "do pożaru"
    Większość pojęć jest względna, w zależności od kontekstu, porównań, zwyczajów itp.
    Jednoznaczna, jest tylko śmierć:)↔Kolejna "rzeka":)↔Pozdrawiam?:)
  • Szpilka dwa lata temu
    No to się dobrały trzy siostrzyce, strzeż nas dobry Boże przed nimi. Pouczający wiersz ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szpilko↔Dzięki:)↔I na domiar złego, nieznośne takie są, a nie każdy da się strzec:)↔Pozdrawiam?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania