Pokaż listęUkryj listę

Wiieeersz <*> putinozaur

zaczęło śmierdzieć wściekle

inwazyjnym

szaleństwem

 

lecz psia mać

zjednoczył się świat

zobaczył hart ducha

niech sobie dupek

nasz kraj wystuka

 

jedynie szkoda

tych co giną

wielu graniczy

z ostatnią chwilą

 

znów wybuchy

słychać zewsząd

tylko trupy już nie cierpią

leżą sobie wszędzie wokół

mając w sobie

ten niechciany święty spokój

 

matki

odbierzcie synów

zbryzganych krwią

oni tutaj są

wielu martwych jest

jak martwy w telefonie

ostatni sms

 

jakoś wojny

nie widać końca

bo jakiś pojebus

dostał pierdolca

 

czy władcą świata pragnie być

 

trza mu sierpa wsadzić w rzyć

głęboko młotkiem wbić

by wyszedł po drugiej stronie

wybebeszył czubka

na gwieździe czerwonej

 

mamo

chciałaś mi radość sprawić

czy jeszcze tą zabawką

zdążę się pobawić?

 

*

gołąbku pokoju

zacznij szybować

wypatrz wroga

ludzie giną

czasu szkoda

 

by pod błękitem

zalśniło słonko

gdy na dobre bestię zadźgasz

oliwną gałązką

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 29

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (110)

  • malakruszyna dwa lata temu
    to brzydkie i wulgarne, niepotrzebna ta dosłowność. Spróbuj to napisać jeszcze raz subtelniej dosłowne zwroty zastąp jakimiś zgrabnymi metaforami
  • pansowa dwa lata temu
    A pokaż no jak to się robi, bo coś mało materiału porównawczego?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pansowa↔Dzięki za obecność pod tekstem mym:)↔Pozdrawiam:)
  • pansowa dwa lata temu
    Dekaos Dondi Musiałem, choć nie bardzo w temacie dzieła.
    Sorry.
  • kigja dwa lata temu
    Mocny wiersz, Dekosiu :)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kiguś↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Podzielam emocje autora. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔Chciałem tak zwyczajnie. Bez metafor:)↔Pozdrawiam:)
  • Ant dwa lata temu
    Miodne ??
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Mamy u siebie w dwupokojowym mieszkaniu młodą mamę z dwuletnim dzieckiem, którego tato został na Ukrainie. Nie tyle modne ile tragiczne.
  • Ant dwa lata temu
    rozwiazanie Pełna zgoda. Oceniałem wiersz
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    rozwiazanie No, właśnie tragiczne. Niestety cześć Polaków robi sobie z tego niepotrzebnego rozlewu krwi festyn. Ps. Gratuluję udzielenia bezinteresownej pomocy potrzebującym.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antcie↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • yanko wojownik 1125 dwa lata temu
    rozwiazanie, Ant raczej wyraził zachwyt → M-i-o-d-n-e a Ty mu kontrę - emocje, emocje, emocje. Kogo zaś Ty tam w dom i na jaki metraż, to już Twoja sprawa.
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Yanko, masz rację poniosły emocje. Pozdrawiam.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Putin to z jednaj strony zbrodniarz wojenny, tyran, okrutnik i zaborcza, z drugiej strony wybitny polityk, świetny strateg (chociaż może nie zawsze taktyk), geniusz i bardzo charyzmatyczna postać; godny przeciwnik dla nas. Takie nabijanie się z niego nic nam nie da. Lepiej rozpocząć wreszcie poważna debatę w Polsce jak się przed nim bronić, jeśli (oby nie) po Ukrainie przyszedł po nas. Obecna tragedia tylko pokazuje jak bardzo niebezpieczne jest lekceważenie tego człowieka. Pozdrawiam bez oceny
  • Grain dwa lata temu
    Zdecyduj się, albo zbrodniarz albo wybitny polityk. Napoleon niby był wielkim strategiem, a naprawdę wielkim zbrodniarzem, który zasiał śmierć i nędzeę od San Domingo do Moskwy.
    Przez takie ale, mamy to co mamy. Przyzwolenie na wszystko. Albo coś jest białe albo nie jest.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Grain Co za absurdalny zarzut! To zbrodniarz nie może być wybitny! Często jest to niemożliwe, żeby dokonać zbrodni bez bycia wybitnym. Niemniej jednak ciekawe jest twoje porównanie z Napoleonem. Dla mnie Putin to taki współczesny Napoleon. Choć oczywiście ten drugi był dla nas przyjemniejszy.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski↔Dzięki:)↔To wcale nie oznacza, że mam tą sytuacje gdzieś:)↔Pozdrawiam:)
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski ależ głupotę pacjent walnął?
    Cała historia pełna jest wybitnych zbrodniarzy.
  • Noico dwa lata temu
    Pełna zgoda Marku, Napoleon był jednostką wybitną, a zbrodniarzem wojennym w dzisiejszym rozumieniu tego słowa raczej trudno go nazwać. Nie odbiegał poziomem od innych władców tamtej epoki. Byli gorsi.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pansowa dokładnie! Szkoda czasu na rozmowę z kimś takim. Pozdrawiam
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico Dzięki! Bardzo okrutne (ale i cwane) było wysłanie Polaków na San Domingo. Polacy chcieli walczyć o swoja wolność, a nie przeciw cudzej wolności. No, ale przynajmniej dostaliśmy potem Kongresówkę, a Napoleon odpadł, więc jakaś prawidłowość była.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dekaos Dondi Spoko!
  • Grain dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, seryjny zbrodniarz, nie jest wybitny, jest powtarzalny. Od Czeczeni, przez Dubrowkę, Gruzję, Abchazję, granatnik z lotniska Siewiernoje, aneksję Krymu, samozwańcze republiki. morderstwa na zlecenie. Ta wybitność to jedynie przyzwolenie własnego narodu, ślepota kolejnych prezesów USA, Niemiec, Francji i innych brandzlujących powietrze.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Grain Gdybyś dokładnie przyjrzał się tym punktom to zauważyłbyś, że nie są powtarzalne, choć oczywiście są konsekwentne. Ale nie chce mi się prowadzić dłużej tej rozmowy. Wierz w sobie co chcesz, chociaż w interesie Putina jest żebyśmy go nie doceniali.
  • Noico dwa lata temu
    Grain oczywiście póki co, Putin nie sięga do kostek Aleksandrowi Macedońskiemu, czy Napoleonowi geniuszem, ale w gronie takich postaci jak Stalin, czy Hitler historia może go zapisać. Poczekajmy co jeszcze wymyśli. Za wybitną osobowość raczej nikt go nie uważa, ale trochę szczęścia i umiejętności lawirowania w gąszczu tych kremlowskich kreatur to chłopina posiadł.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico ja jednak jak widzisz mam go za wybitnego polityka. Uzasadnianie wszystkiego szczęściem to niedoceniania tej osoby. Czy można do porównać do Stalina? Może i tak? W sumie Stalin więcej osiągnął od Napoleona, ale był też dużo bardziej podły. To był istny demon zła. Natomiast Hitler to był kompletny wariatuńcio.
  • Noico dwa lata temu
    Marku, wybitny w pewnym sensie, ale między wybitnym a "bogiem wojny", jak mawiano o Napoleonie, który niejedną koalicję międzynarodową pokonał bez problemu to jednak przepaść. Owszem Putin ma wyczucie, doskonale zdaje sobie sprawę z kompletnego zduraczenia przywódców państwa zachodnich, im to ja zboków szczać prowadzać, a nie startować do Putina.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico "(..) doskonale zdaje sobie sprawę z kompletnego zduraczenia przywódców państwa zachodnich, im to ja zboków szczać prowadzać, a nie startować do Putina". - ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico Napoleon z jednej strony był bardzo nowatorskim dowódcom. Mówi się nawet o tym, że rozpoczął nowa erę wojen, chociaż wiem, że kwestionowany pogląd. Inna sprawa, że ostatecznie przegrał z kretesem. Jest to postać niejednoznaczna.
  • Noico dwa lata temu
    Marku, przegrał z klimatem, ocienplenie klimatu byłoby dla niego błogosławieństwem, a nie z tą zdemoralizowaną zachęcaną do walki wódą i batami (dosłownie tak gnano ruską swołocz, do bitew) ruską armia.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico Historyczny głupek jesteś.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Napoleon był bardzo dobrym artylerzystą. Przełamywał linię wroga skupiając siły ognia na danym odcinku. Politykiem był takim sobie. Rozpętywał wojny wszędzie gdzie się pojawił. Przegrał z Rosją przez stosowaną przez nią wojnę podjazdową i strategię spalonej ziemi. Zdobył Moskwę, ale została ona wkrótce prawie doszczętnie spalona. W Egicie przegrał z dżumą.
  • Pucio dwa lata temu
    Abbie Faria to kalicje wypowiadały mu wojny pane ładny, a nie Napoleon je wypowiadał. Raz jedyny w Hiszpanii to on zainicjował, ale jedynie ubiegł Hiszpanów, którzy za jakiś czas zrobiliby to samo.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio Dobrze Panie Bogumile. Niech będzie, że to Napoleon był dobry, ale reszta na niego się uwzięła. W końcu dał Polsce na kilka lat całkiem niezależne państwo 1807 - 1815.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico Jednak wpadł w pułapkę! Ruskie tak robią. Wolą spryt od odwagi.
  • Pucio dwa lata temu
    Abbie Faria pane ładny, pan coś wie, że gdzieś dzwonią, ale nie wie w której budzie.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Daleki jestem od ich gloryfikowania, ale lepiej się zastanów zanim coś napiszesz.
  • Noico dwa lata temu
    Marku, te wszystkie ruskie pułapki byłyby diabła warte, gdyby nie ta nieszczęsna zima. Poza tym oni mogli wygubić kolejne armie i zaraz formowali nowe. U nich niewolnika było skolno ugodno.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio A z kim mam w końcu rozmawiać? Z Bogumiłem, Patriotą, małąkruszynka , Noico czy Puciem? Nie pomylą się Panu hasła:) ?
  • Pucio dwa lata temu
    Abbie Faria A gadaj nawet z Putinem, jak odbierze telefon. Mnie tam.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Pucio * zapomniałem o Celinie i Morusie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria Jak mogłeś zapomnieć o Celinie! Zdrada! ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    małąkruszynka nie pamiętam, ale był jeszcze Bugomił1, Antonina, lotos i historyk.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pansowa masz na myśli Rosjan?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Tak długo mnie nie ma na portalu więc nie znam wszystkich inkarnacji.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico ale o nich się jej (zimy) spodziewali i pod jej kontem robili plan. To wykorzystywanie przyrody do celów militarnych. Bardzo dobre sztuczka.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria ?
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Tak.
    Że idiota widzi ich wolę walki tylko w kiju i gorzale to mnie nie dziwi. Jak to prosty głupek.
    Ale twoja teoria o ich sposobie walki jest co najmniej śmieszna.
    Odnosi sie konkretnie do wojen napoleońskich.
    A gdzie ty widzisz spryt w działaniach rosyjskich obydwu wojen światowych?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pansowa Ok w II wojnie światowej Rosjanie walczyli dzielnie. Ale mam na myśli zwykłych żołnierzy, sam Stalin powrócił do strategii spalonej ziemi, choć może w nieco gorszy sposób. Natomiast Rosja Putina wygrywa wojny wysługując się słabszymi (w sensie sytuacji geopolitycznej), ale silniejszymi (w sensie siły fizycznej i psychicznej) parterami. Czeczenami, Abchazami, Syryjczykami, Ukraińskim zgrajami, a teraz nawet Białorusinami.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski To normalna praktyka, a nie żaden spryt.
    Bo odwagi i poświęcenia to ich żołnierzom nie można odmówić.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Rosjanie czyli sowieci w II wojnie światowej byliby przegrali, gdyby nie land-lease. - tysiące ciężarówek - Studebaker które nosiły na sobie postrach wroga czyli organy Stalina. tysiące samolotów, w tym Airacobry. Na Ławoczkinach nikt nie chciał latać bo to jak mówili drewniana trumna produkowana w fabryce mebli. Oraz wielkie dostawy zboża i paliwa.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    *lend- lease
  • pansowa dwa lata temu
    Abbie Faria ciężarówki pomagają wybrać wojnę, ale tak naprawdę wygrywają ją ludzie.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Abbie Faria upraszać. Polecam książkę "Uderz pierwszy".
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    pansowa "(...) odwagi i poświęcenia to ich żołnierzom nie można odmówić." - Tutaj się zgadam. Ale tutaj nie piszemy artykułów historycznych czy o sztuce wojennej. Użyłem skrótu myślowego żeby porównać sytuacje wojen napoleońskich do dzisiejszej.
  • pansowa dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski i wydaje mi się to porównanie nietrafione.
    I na tym zakończmy.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    pansowa Tak, wygrywają ludzie. Ale pewnie znasz słynną scenę z Ostatniego Samuraja - szarża na linię karabinów Gatlinga. Więc to musi iść w parze. A dobrze wyszkoleni ludzi to dodatkowy atut - >Simho Hayha.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    *Simo
  • pansowa dwa lata temu
    Abbie Faria scena piękna tylko o czym mówi? Przegrali, ale Japonia się musiała zmienić, a to ludzie zainicjowali tą klęską przewrót Mejdi.
    Karabiny Getlinga tylko tu pomogły.
  • Narrator dwa lata temu
    Niestety emocje nie idą w parze z muzą.

    Rozumiem doskonale intencje autora, jednak ten tekst odbiega znacznie poziomem od pozostałych utworów. Chyba już lepiej pisać w takiej sytuacji publicystykę.

    Mickiewicz miłością do Rosjan nie pałał, jednak „Reduta Ordona” jest wspaniałym, budującym ducha wierszem, bez cienia wulgarności.

    Pozdrawiam bez oceny.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Narratorze↔Dzięki:)↔Oczywiście, że mogłem bardziej poetycko i metaforycznie, ale nie chciałem. Jeno wprost. Tekst nie dotyczy Rosjan jako takich. Zważ, że tytuł jest z małej litery. A w zwyczaju mym przeważnie wszystkie wyrazy w tytule, piszę z dużej.
  • Noico dwa lata temu
    Redutę pisał człowiek z klasą. A tu masz przykład jak ciemny plebs się bierze za pisanie nie rozumiejący podstawowej misji poezji.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico Misję to ty sobie obejrzyj.
    Twoi tam władzą dzielą kosztem życia.
  • Narrator dwa lata temu
    Noico
    Ja nie napisałem, że autor się nie zna na poezji, tylko że styl wiersza jest nieco zbyt dosadny jak na mój gust, z czym autor się zgodził.

    Ale mam inną uwagę — wiersz sugeruje jakoby to Putin był smokiem strasznym, który rozpętuje szaloną wojnę, wbrew woli swojego narodu. Tymczasem to nie Putin stworzył współczesną Rosją, ale całkiem odwrotnie: Rosja stworzyła Putina.

    Wyobraźmy sobie, że jakimś cudem Putin zostaje odsunięty od władzy lub zamordowany, a jego miejsce zajmuje Aleksiej Nawalny, albo inny opozycjonista. Czy Nawalny ustąpi z dopiero co zajętych obszarów Zaporoża, odda Donieck i Ługańsk, wyrzeknie się Krymu?

    Rosji nie może przywodzić demokratyczny przywódca; dopóki Rosja jest imperium, będzie nią rządzić imperator, dyktator, satrapa, czyli car. Imperia nie upadają z własnej woli, na skutek wolnych wyborów lub referendum, ale pod naciskiem siły, bądź wewnętrznych zmian, n.p. sporów o sukcesję, które mogą zabrać dziesiątki lat.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Narrator Masz rację, większość opozycji w Rosji jest jeszcze bardziej radykalna. Nawalny zmienił ton, ale to moim zdaniem tylko gra. Inna sprawa, że obalanie wielkiej Rosji wydaje się nierealne.
  • Narrator dwa lata temu
    Oj, nieładnie panie Dekadosie, po zmianie tytułu wiersza z „putinozaur” na „Inwazja” oraz jego treści, wiele komentarzy utraciło pierwotne znaczenie. To tak jakbyś wymienił klientowi w środku zimy system ogrzewania, bez pytania go o zgodę. Czy jako uczciwy czytelnik mam prawo do reklamacji?

    Zamiast zmieniać, powinieneś opublikować nowy wiersz z odpowiednią adnotacją.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Narrator Ja mam zasadę, że opublikowanych nie zmieniam z wyjątkiem poprawiania błędów językowych.
  • Narrator dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski
    Dobra zasada, inaczej czytelnika robi się w konia.
  • Noico dwa lata temu
    Narratorze, zsrr rozpadło się pod naciskiem własnego ciężaru, niejako samoistnie, a nie w wyniku rewolucji. No zewnętrzny nacisk mówi się, że był, a był to wyścig zbrojeń, któremu bolszewia nie podołała. Teraz mamy do czynienia z czymś w rodzaju zombi, Rosja to taki zmartwychwstały trup, który chodzi i się mści, na kim może, a wszyscy się go boją.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Noico w sumie masz rację. Upadek spowodowały wyścig zbrojeń (sukces Reagana) i beznadziejność samej struktury komunistycznej.
  • kikimora dwa lata temu
    putinozaur - celnie!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kikimora↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Współczesny świat to szalenie zadziwiająca i trzymająca w napięciu mieszanina czasoprzestrzenna.
    Czas niewiarygodnie dziwnych, nagłych, chaotycznych, zaskakujących zmian. I wydaje się, że powoli, stopniowo coraz bardziej, a także coraz częściej, niszczycielskich. Lecz nic na tym świecie nie trwa wiecznie i bardzo mocno wierzę w to, że kiedyś znowu będzie lepiej, podobnie jak dawniej.
    ? ? ? ? ?, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Piotrek P.1988:)↔Dzięki:)↔Ano właśnie. Ja też w to wierzę. Jednak skróciłem wiersz. Także dlatego, że zauważyłem pewien szczegół na moim profilu. To jedno z drugim nie pasi.
  • yanko wojownik 1125 dwa lata temu
    Suabe, jak na DD tym bardziej. Wybuchła wojna i DD poszedł za modą, co za tym poziom zaniżył na grafomański początkujący. Tu igra się z mocarstwem. Punin, nie pikuś. DD jak wielu, dał się ponieść fali.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Yanko wojowniku1125↔Dzięki:)↔Rozumiem Twoje podejście. Jak najbardziej↔Pozdrawiam:)
  • Noico dwa lata temu
    Autor pokazał nam tylko tym wierszem, że niczym się od tego Putina nie różni, poza zakresem władzy. Gdyby dorwał się do jakiegokolwiek stanowiska byłby pewnie taki sam jak i on i wbijał ludziom widły w plecy. Po przeczytaniu tego pozostaje jedynie wielki niesmak. Całkowity brak poczucia finezji.
  • pansowa dwa lata temu
    Się finezyjny poeta odezwał:)))
    Specjalista od ludzkiego podejścia i subtelnych metafor :)))
  • poco dwa lata temu
    jak ktoś wpierdala się do mojego domu
    i chce skrzywdzić mnie i moją rodzinę
    to nie zabieram mu pieniędzy i nie zasłaniam się kodeksem karnym

    na co zachód jeszcze czeka?
  • Pasja dwa lata temu
    Emocje wyzwolone puszczają wodze... tylko śmierć już nie boli
  • poco dwa lata temu
    śmierć córki boli
    śmierć syna boli
    śmierć wnuczki boli
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pasjo↔Dzięki:)↔No właśnie. Coś mnie naszło. Skróciłem wiersz:)↔Pozdrawiam:)
  • malakruszyna dwa lata temu
    Jednak presja ma sens i moja poranna uwaga została uwzględniona. Dziękuję.
  • Pan Buczybór dwa lata temu
    niezłe, ale w porównaniu do innych twoich wierszy, moim zdaniem, półka niżej
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Panie Buczyborze↔Dzięki:)↔Ano masz rację. Przyznaję :)↔Pozdrawiam:)
  • słone paluszki dwa lata temu
    Szanowny Dekosiu,
    Nie ulegaj, proszę, większości, bo utracisz swą oryginalność zdaniem mym. Bądź sąbą, bo na tym polega Twój szczególny i jedyny w swoim rodzaju styl literacki.
    Z poważaniem
    paluszki oceaniczne :)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Słone Paluchy↔Wróciłem stan pierwotny. W sumie masz rację:)↔Pozdrawiam:)
  • pansowa dwa lata temu
    Dekaos Dondi I dobrze zrobiłeś w tym wypadku.
  • Grain dwa lata temu
    jak już to carozur
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Grain↔Ano. Też pasuje:)↔Pozdrawiam:)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dekaos Dondi Ile jeszcze będzie nazw?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski↔Tak już zostanie, co było na poczatku:))
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dekaos Dondi Ok
  • malakruszyna dwa lata temu
    No i menda wróciła do starego paskudztwa.
  • słone paluszki dwa lata temu
    sam jesteś menda!
  • słone paluszki dwa lata temu
    słone paluchy, nie są ładnym zwrotem. przypominają określenie użyte przez Bogumiła.
    zalecam skrócenie i używanie samego przymiotnika. to również nazwa wsi w woj. lubuskim.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Słone Paluszki↔No nie. Już nigdy więcej, tak nieładnie się nie wypowiem:))
  • skandal dwa lata temu
    Całkiem dobre. Masz talent
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Skandal↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    No i jak należy. Trzeba by gościa odstrzelić. Niestety zadanie niemal niemożliwe.
    Pozdrawiam. 5
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Zabijemy Putina, a wtedy wybory wygra Żyrinowski, rzuci na Polskę atom i będzie git.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski zabijemy nieco więcej osób i przypiszemy sukces Ruskim
  • poco dwa lata temu
    Józef Kemilk marek i juzek to kretynki?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    poco Nie. To internetowi zabijacy :)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    poco proicere (projekcja)
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Józef Kemilk to tak prosto nie działa.
  • _Natalié_ dwa lata temu
    Wydaje mi się, że ten wiersz budzi dość spore kontrowersje, ale uważam, że poezja nie ma ograniczeń. Dobrze powiedziane. Czasem trzeba coś powiedzieć wprost ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    _Natalie↔Dzięki:)↔Trochę było zamieszania z tym tekstem. W końcu wróciłem stan pierwotny?↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania