Pokaż listęUkryj listę

Wiieeersz <*> Kłębυʂȥҽƙ

powiedz

dlaczego posłuchałeś

swoim splątaniem

 

to prawda

podziw i sławę zyskałeś

 

na świecie

 

zdaniem sznurków i wstążeczek

rozwinąłeś siebie

 

przecież

 

modnie bardzo

jakże słusznie

 

lecz przestałeś być kłębuszkiem

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dokładnie ?
    To tak, jakby Stachu Jones przestał pić, nie byłby tak wspaniały. Jego oblicze byłoby nie tak piękne, gdyby nie pił... Niesamowite ?

    https://youtu.be/oXHmC-5bgzA

    Pozdrawiam ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Pobóg Welebor ha ha to video mnie roz....ło (-:)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Pobóg Welebor↔Niewątpliwie słusznie rzekłeś:)↔Pozdrawiam ?:)
  • Poncki ponad rok temu
    Hahaha "dlaczego miał bym wam pomóc? ... wzbudziliście moją litość '

    Zajebiste.
    A ZF Skurcz znasz? Np. "Bułgarski pościk"?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Poncki, nie znałem, dzięki ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Kłębek nerwów to co mi się kojarzyło, a kłębek wełny .. nie wiem czemu, ale przeważnie kojarzy mi się z nitką Ariadny
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Raczej mi chodziło o zyskanie... kosztem utraty tożsamości. Czyli rozwinięcie:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi smutne.. ale nie zawsze tak musi być
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Rzecz jasna, że nie musi. No przecież!↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki ponad rok temu
    DD ale przecież kto się nie rozwija ten stoi w miejscu, czyli się cofa.
    Jaką musieli byśmy mieć szlachetną tożsamość aby uznać, że nie ma potrzeby się już rozwijać?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Poncki↔Dzięki:)↔No nie, nie miałem na umyśle↔rozwijania np: wiedzy, umiejętności, talentów itp.
    Jeno inne aspekty:)↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki ponad rok temu
    Dekaos Dondi
    Każdy rozwój jest dobry. Każdy wymaga od nas dalszej pracy. Może to o czym mówisz nie jest rozwojem tylko pyszną fanaberią?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Poncki↔Też coś w tym rodzaju. Chyba kiedyś pod tekstem Twym pisałem o skrajności.
    Zatem sądzę, że rozwijać się: tak, jak najbardziej, ale nie do: ''całkowitego sznurka"
    by zatracić siebie zupełnie, gdyż są jeszcze inne wartości, nie zdefiniowane?
  • szopciuszek ponad rok temu
    Po prostu super. Zawsze jest coś za coś. Tak samo wygląda utrata niewinności albo wchodzenie w dorosłość.
    A tu zatraca się to, co się miało na początku, tylko czy to było tego warte?
    A kłębuszka szkoda. ;)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Szopciuszkowa↔Dzięki:)↔Otóż to. Do jakiego stopnia, można zatracić siebie, by coś zyskać. Działać wbrew sobie?↔Rozwinąć się i dorównać sznurkowi, który jest sznurkiem:)? ↔Tak w skrócie rzekłem:)
    Pozdrawiam?:)
  • Szpilka ponad rok temu
    Piesio mały też przestaje być kłębuszkiem i staje się psem, Twój kłębuszek wywrotowiec, wiedział, co robi. O! ??
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Szpilka↔Dzięki:)↔A Tyś jeszcze inaczej odczytała. I to fajne jest, gdy każdy rozumie trochę inaczej:)
    Pozdrawiam?:)
  • MartynaM ponad rok temu
    Jak można posłuchać splataniem? I jeszcze sławę zyskać takim słuchaniem, to już istne szczyty absurdu.
  • Szpilka ponad rok temu
    Taki sam absurd jak twoje - 'zapalić oczy na krzyk', tylko wiersz Dekaosa jest z gatunku absurdalnych, dlatego sformułowanie jak najbardziej na miejscu.

    Mrożka trzeba czytać, a nie tu pierdamony wypisywać!
  • MartynaM ponad rok temu
    Szpila, ty naprawdę jesteś chora... współczuję!
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    MartynkoM↔Dzięki:)↔Czy możesz mi wytłumaczyć, w jaki sposób szczytuje absurd??:)
  • MartynaM ponad rok temu
    Dekaos Dondi, a możesz mi wytłumaczyć, jak klebuszek mógł posłuchać splataniem? Już samo splatanie sugeruje chaos, a tu jeszcze za to splatanie podziw i sława?
  • LBnDrabble ponad rok temu
    Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej - 47 edycji LBnDrabble

    Poncki - Zwycięzca poprzedniej Bitwy proponuje tematy:

    1) W pogoni za spadającymi kartkami kalendarza
    2) Podróż w nieznane

    Termin zakończenia jest - (11.12.2022).

    Więcej na Forum:
    ttps://www.opowi.pl/forum/lbnd47-w1538/
    I na Profilu w zakładce O mnie:
    https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/

    Literkowa
  • Tjeri ponad rok temu
    Osoba mówiąca w wierszu to obserwator patrzący z nostalgią na zmiany. Nie wziął pod uwagę, że może Kłębuszek wcale nie chciał zostać kłębuszkiem, a jego tożsamość wcale nie była ustalona raz na zawsze. Tak już jest, że samemu potrzebując zmian, wolimy by otoczenie, które nam się dobrze kojarzy pozostawało takie same. Krajobraz, rodzinny dom, starzy znajomi. Tymczasem wszyscy cały czas wędrujemy. A Kłębuszek może wolał sturlać się zbocza niż pozostać w miejscu.
    Że tak sobie raz wystąpię w roli póładwokata diabła ;).
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Tjeri↔Dzięki:)↔Nie pomyślałem w ten sposób, ale tak może być, że czasami chcemy, żeby ktoś sprostał naszym wyobrażeniom o danej osobie, lecz nie zastanawiamy się nad tym, że owa, wcale taka nie musi chcieć być. Tak to bywa. Jest nam bliskie... wyobrażenie o danej osobie, ale gdy pojawią się "spękania"...
    No właśnie. To relacja obserwatora, a co myśli sam kłębuszek, kim chce, lub chciał być, jakie są jego marzenia, tego nie wiemy. Chyba trochę splątałem za bardzo:))
    Znowu wiem coś więcej, o tym co napisałem
    Pozdrawiam?:)
  • Tjeri ponad rok temu
    Dekaos Dondi
    Myślę, że nie splątałeś, tylko kamera jest pod kątem :).
    A co do zmian i oczekiwań, to czasem ludzie na potrzeby innych symulują siebie sprzed zmian... Bo czują się jakby zobowiązani wyglądać na takich jakimi byli kiedyś. To jest dopiero splątane!
  • MartynaM ponad rok temu
    Nie no, szyć można największy absurd, tym bardziej kiedy te nici od dawna w użyciu... jeszcze żeby od tego sensu przybywało...

    Pamietam te zabiegi z ósmego, z herbatki itd.
    Ktoś mógł największym absurdem pojechać, ale jeśli z twa, to tak właśnie "obrona" wyglądała... dorabianiem p****ie uszu!
  • Piotrek P. 1988 ponad rok temu
    Zniknął kłębek, ale w jego miejscu pojawiła się nitka.

    ? ? ? ? ? (te emotki oficjalnie przedstawiają piłki, ale jednocześnie wyglądają trochę jak kłębki), pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Owe piłki mają wygląd kłębuszków i za takowe, uchodzić mogą:)
    Pozdrawiam?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania