Pokaż listęUkryj listę

Wiieeersz <*> Ƥoաɑҍղყ Ɗíɑҍҽłҽƙ

Tekst powtórkowy, trochę zmieniony

 

 

^^^

piekielny smutek diabłów dziś piecze

wielu szatanom to myśli pląta

zabrakło duszy jednej człowieczej

by plan wyrobić na kres miesiąca

  

bystrzak się zgłosił cwane ma myśli

rogi głaciutkie słodkie spojrzenie

ogon dokładnie codziennie czyści

ogólnie mówiąc nie bity w ciemię

  

właśnie tłumaczy radzie piekielnej

zdobędę dla was najpóźniej jutro

jak wiecie mądry diabeł jest ze mnie

nawet w kociołkach nie będzie smutno

  

poszedł on w diabły z piekła wszak rodem

człowieczy wygląd przyjął ukradkiem

rogi włochate ma też i brodę

oraz kopytka błyszczące gładkie

  

widzi młodzieńca urody słusznej

oddaj swą duszę to ciupciać będziesz

niejedną śliczną na ciebie wpuszczę

rozkoszy zaznasz więcej niż wszędzie

  

na nic kuszenie gadanie sprośne

tłucze on czorta pięścią po gębie

przywala butem siarczyście w mosznę

i jeszcze w dupę poprawił chętnie

   

)^^^(

  

lecz bies jest cwany przestaje jęczeć

zresztą z pomysłów w piekle on słynie

wymyśla szybko nie duma wielce

oddania skarbu dam mu przyczynę

  

odchodzi płacząc choć okiem błyska

do ciebie wrócę tak myśli sobie

włożę duszyczkę wnet do koszyczka

słowa miłości ty wnet wypowiesz

  

)^^^(

  

młodzieniec słyszy słowa anielskie

oddaj mi duszę jam twoją będę

widzi cud biuścik i lico piękne

że aż mu stanął bo dostał chętkę

  

nie tylko duszę oddam ja tobie

całe swe ciało i członki wszystkie

możesz polegać na moim słowie

jeśli cię zdradzę niechaj mi skiśnie

  

*^^^*

  

już w siódmym niebie gry wstępnej trzeba

pieści ją całą nawet jej łydkę

aż nagle czuje i wnet dostrzega

nóżka się kończy czarnym kopytkiem

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Akwadar ponad rok temu
    No i podobuje mnie się! :))
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Akwadar↔Dzięki:)↔Bywa, że ucieczka w humor, bywa najlepsza. Nawet powtórkowy:)
    Pozdrawiam?:)
  • Akwadar ponad rok temu
    Dekaos Dondi humoru w tekstach teraz jak na lekarstwo, więc pisz, wstawiaj, nie żałuj :)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Tak, text jest niby zabawny, ale...
    Sam chcę napisać o tym, skąd się bierze pedofilia, gdzie tkwi jej diabeł. Co tego diabła żywi. Zobaczymy.
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Pobóg Welebor↔Dzięki:)↔Chciałem przede wszystkim, żeby było humornie
    A że przy okazji, coś więcej może wynikać, no cóż...:)↔Pozdrawiam?:)
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    Ballada o wzrokowcu.
    Słodkie obietnice z ust kogoś z owłosionymi rogami i z brodą nie przekonują, a z ust kogoś o pięknym licu i cud biuściku - owszem! Wzrokowcy czasem troszkę ślepną:)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Trzy Cztery↔Dzięki:)↔No w sumie, tak by można ująć, aspekt ów:)↔Pozdrawiam?:)
  • szopciuszek ponad rok temu
    Ależ miał asa w kopytku ten diabeł. ;)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Szopciuszek↔Dzięki:)↔Zapewne nie jednego, raczej:)↔Pozdrawiam?:)
  • MartynaM ponad rok temu
    niejedną- razem

    No, lubimy niegrzecznych chłopców, a jak jeszcze potrafią mówić... ?

    Pozdrawiam 5
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    MartynaM↔Dzięki też za wyłapanie orta:)↔Pozdrawiam?:)
  • Szpilka ponad rok temu
      
    'na nic kuszenie gadanie sprośne

    tłucze on czorta pięścią po gębie

    przywala butem siarczyście w mosznę

    i jeszcze w dupę poprawił chętnie'

    Hahahahaha, bardzo zabawny i zgrabny wiersz, lubię takie czytać ? Oj tak, tak, diabeł stale wodzi nas na pokuszenie, trzeba mieć piąchę w pogotowiu ? ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Szpilko↔Dzięki:)↔Chyba nie tylko piąchę. Inne atrybuty, też by mogły pomocne być:)
    Pozdrawiam?
  • Atriskel ponad rok temu
    Dokładnie- cała prawda o mężczyznach
  • szopciuszek ponad rok temu
    Oj tam, Oj tam. Nie o wszystkich ;)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Dzięki:)↔Ale rzekłaś bez dwóch zdań. E... może nie cała, jednak, bom spłoszon aż :)
    Pozdrawiam?:)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Szopciuszek↔Dzięki:)↔Właśnie. Oj tam, oj tam:)↔Pozdrawiam?:)
  • Atriskel ponad rok temu
    szopciuszek Oj a powiedz mi Szopciuszku, który zdrowy facet nie ślini się na widok pięknej zgrabnej kobiety w obcisłej krótkiej sukience, która wypycha biuścik do przodu i podkreśla kształt okrągłego tyłka i jeszcze, gdy powabnie porusza biodrami w szpileczkach.. do tego słodko uśmiecha się, pięknie pachnie i zalotnie porusza rzęsami.....
    Faceci na widok takiego gorącego mięska wyłanczają myślenie.... wtedy załancza się mała główka i ich fantazja ... myślą wtedy, co by z taką robili, gdyby ją dopadli.... no taka prawda o facetach - to taki puch marny- są wzrokowcami- na nich oddziałują takie bodźce i to nawet wtedy, gdy mają ukochaną piękną żonę i dzieci.... po prostu to taki instynkt zachowawczy i zakodowane w mózgu, by przedłużać gatunek ludzki....Oczywiście większość facetów nie przyzna się swojej kobiecie do takich myśli ....
  • szopciuszek ponad rok temu
    Atriskel Nie mozna wrzucać wszystkich do jednego worka. Tak samo można by o kobietach powiedzieć, że się ślinią na widok umięśnionego ciała. Ale wtedy to juz tak fajnie nie brzmi, prawda? ;)
  • Atriskel ponad rok temu
    szopciuszek Kobiety nie są wzrokowcami ...więc inaczej reagują na piękne ciało faceta niż faceci reagujący na piękne cialo kobiety.

    Wyobraź sobie faceta do którego przechodzi jego ulubiona aktorka czy piosenkarka w sexy bieliźnie, odsuwa talerz ze stołu i siada na stół przed facetem i mówi mu: "Zjedz mnie"

    A teraz wyobraź sobie tę samą sytuację, ale odwrotnie ... gdy przychodzi jakiś sexy sportowiec czy też aktor z ulubionego filmu i siada obok jakiejś kobiety i ... niby przypadkiem dotyka jej kolana ...

    Ilu facetów a ile kobiet skorzystałoby z możliwości "bycia blisko" z pięknym ciałem ?
  • Atriskel ponad rok temu
    szopciuszek Właściwie to trochę źle zadałam pytanie- chodziło mi o to kto w myślach chciałby przeżyć to "bycie blisko" z tym pięknym ciałem.

    Nie chodziło mi tu o robienie* tego, tylko o myślenie o tym..
  • szopciuszek ponad rok temu
    Atriskel Nie wiem jak się mają badania naukowe do tego, czym jest to całe nazywanie mężczyzn wzrokowcami, ale wiem, że tak się utarło. Chodzi mi głównie o to, żeby nie uogólniać i nie stosować jednej miary dla wszystkich. Czy też twierdzić, że wszyscy mężczyźni myślą tylko ta "drugą głową" ;)
  • szopciuszek ponad rok temu
    Atriskel Nie wiem, kto, bo nie siedzę w czyjejś głowie ale fantazjowanie to normalna rzecz. Choć wiele osób się do tego nie przyznaje.
  • Atriskel ponad rok temu
    szopciuszek Wiem, że o to Ci chodzi Szopciuszku, aby nie uogólniać i nie wrzucać wszystkich do 1 wora... ja też innym mówię, że przecież każdy jest inny i że jak kilku robi coś to nie znaczy, że wszyscy ..Ja nie twierdzę, że wszyscy mężczyźni myślą tylko małą główką - bo jest wielu, którzy kierują się sercem, rozumem i dla których piękno wewnętrzne jest ważniejsze od zewnętrznego ... ale niestety na widok pięknego sexy zadbanego ciałka w czarującej oprawie zapala im się lampka instynktu i choćby to trwało tylko kilka sekund to nie wiem czy jest taki, który potrafiłby temu zaprzeczyć ..... natomiast kobieta głęboka zakochana nie zwróci nawet uwagi nawet na najbardziej przystojnego aktora ... taka smutna i przykra prawda o gatunku męskim z mojego punktu widzenia.. przepraszam, jeśli Cię uraziłam.
  • szopciuszek ponad rok temu
    Atriskel Nie uraziłaś mnie w żaden sposób;) Chodzi mi bardziej o to, że instynkt mają również kobiety ;) I nie ma jednego ideału, który tak samo ekscytuje wszystkich. Są różni mężczyźni i różne kobiety. Jedni nie widzą świata poza swoją drugą połówka, inni już tak. I to działa w obie strony. Takie tam moje zdanie. Wszystkiego dobrego. :)
  • Atriskel ponad rok temu
    szopciuszek To super, że masz takie zdanie...jak dla mnie stwierdzenie "nie widzą świata poza swoją drugą połówką" istnieje tylko w bajkach ... ale jeśli ideałem jest właśnie ta druga połówka to być może tak jest.
    Dzięki :) Tobie też wszystkiego dobrego ;-))
  • szopciuszek ponad rok temu
    Atriskel Pewnie istnieje na etapie zakochania ;) a potem to już zależy od człowieka czy miłość z tego będzie czy nie ;)
  • Atriskel ponad rok temu
    szopciuszek Szansa by taka bajka się spełniła to jak 1 do 7,9 miliarda, bo tyle ludzi obecnie na ziemii..
  • szopciuszek ponad rok temu
    Wybacz Chaosku ten mini spam z mojej strony, ale jak widać pewne dzieła zachęcają do dyskusji. ;) Tak się złożyło, że akurat padło na Twoje. Może to i dobrze :D Jeszcze raz pozdrawiam kopytkowatego. ;)
  • Atriskel ponad rok temu
    szopciuszek jak też dołanczam do przeprosinek za spamik. Utworek super napisany przez Dekaoska ;)
  • Akwadar ponad rok temu
    Chyba nie wiesz co to spam... :))
  • Atriskel ponad rok temu
    Akwadar raczej zażartowałyśmy, że to spam - w sensie pozytywnym ;-) pozdrawiam
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Szopciuszku↔(w kolejności alfabetycznej)↔Toż to nie żadne spamy, gdyż spamy to wiadomości niechciane są. A takie wykładanie wzajemne, poglądów swych, to zaiste ciekawe. W końcu to temat, mi bliski. Jakby nie patrzeć. tym co kamienie łupali, też już był, jeno powab i zapach różany np. może nieco mniejszy. Bo wiadomo, w jaskiniach, umorusane obydwie płcie, lub dajmy na to, podziurawione przez szablaste tygrysy lub włochate mamuty, a panowie z guzami po walkach plemiennych z maczugami i jeszcze dylemat z czarnym prostokątem. Ani tego ugryźć, ani co?
    Przeto nie dziwota, że Akwadar w zdziw popadł:))
    Pozdrawiam?:~))
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi Kobiety takie w skórach myślisz, że nie wyglądały sexownie?? Tam to dopiero musiało się dziać wszyscy razem w jednej jaskini ..
  • Akwadar ponad rok temu
    Dobrze prawisz, DD :))
  • Atriskel ponad rok temu
    Jeśli jedna kobieta została pożarta przez tygrysa, druga przez dinozaura, trzecia umarła z powodu gangreny od zakażenia po ugryzieniu jakiegoś szakala, czwartą drzewo przywaliło, piąta zmarła przy porodzie ..itd...facet brał co zostało po kolei byleby tylko gatunek nie wymarł .. tylko najsilniejsi przetrwali w stadzie- stąd u mężczyzn chęć budowania mięśni, bo siła oznaczała przetrwanie...kobiety szukały najsilniejszego ...ciężko mi uwierzyć w miłość w tamtych czasach tym bardziej .. kobiety też już od wtedy stosowały różne sztuczki, bu posiąść najlepszego, bo chciały mieć zdrowe i silne potomstwo...
  • szopciuszek ponad rok temu
    Haha, dylemat z czarnym prostokątem, doceniam ;)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Atriskel↔Jak już, to przez króla pożartą być↔T.Rexa. To zawsze większy prestiż wśród populacji. Anie przez jakiegoś głupiego Diplodoka, bujającego w obłokach małą główką:)↔Ewentualnie przez Kink Konga - wersja raptor.
    Zapewne stosowały sztuczki zachęcające. Te przy kości, udawały mamuty, a jeno najsilniejszy, zdołał je dogonić, by przetrwać gatunek. Jeno niektóre za bardzo się wcieliły w ową postać i zaś potomstwo mogło być z wielkimi kłami:)↔Co jednak mogło być pomocne, by nadziać tygrysa na obiad?:~))
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Szopciuszek→"Odyseja..." to jeden z moich ulubionych filmów. Szczególnie początek, zaś walc,
    zaś sprawa kompa i niejednoznaczne zakończenie?:~))
  • szopciuszek ponad rok temu
    Dekaos Dondi Tak, "Odyseja" inspiruje nie od dziś :) Motyw czarnego prostokąta pojawią się też potem w komiksie "Szninkiel". Komiks też świetny, lecz nie tak kultowy jak wspomniany film ;)
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi Być pożartą to przez Lwa już bym wolała, bo to król dżungli ;-) Mamucice? Już raczej udawały, że są lamami albo kocicami z pazurkami i kłami ;-))
  • Poncki ponad rok temu
    Pierwsze wersy spowodowały, że zachłysnąłem się poranną kawą.
    Reszta równie rewelacyjna !

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania