Pokaż listęUkryj listę

Opoww *** Gɴęʙɪᴇɴɪᴇ Pᴏᴄᴢᴄɪᴡᴇɢᴏ Gʀᴀғᴏᴍᴀɴᴀ..................................................

–– To literacki portal. Rymy dokładne, w zadzie swym zostaw.

–– A w twoim mogę? No wiesz. Na zdrowie.

–– Durnyś! Ani mi się waż, bo przywalę w grafomańską twarz. I wiesz co?

–– No co?

–– Mądrzejszy od ciebie kapuściany głąb. O!

–– E tam. Przesadnie kłamiesz, ty mój balsamie. A może włożę jednak. Pani profesor rozrywka potrzebna. A jak mnie coś najdzie na defekacje? Dokładne też fajne takie. Nie możesz być poważna

jak karawan, bo jeno na zwłoki się nadasz.

–– Gramofon tyś!

–– A nie sidi?

–– Oprzytomnij, bo kopnę cię w rzyć. Albo lepiej w głowę, byś tylko z moim, liczył się słowem.

— No ale…

–– Żadnego mi ale! Słuchaj mnie nadal za karę.

–– Cały czas słucham, jak do mnie gruchasz. A jeśli mam własne zdanie?

–– Własne to mogę mieć ja, co na poezji się znam. A cała wierszykowa bieda, musi na moim polegać.

  

–– Jak ten żołnierz, co na wojnie poległ?

–– Mógł stać w innym miejscu matole.

–– Skoro twierdzisz, że to mus, to ci rozum poszedł w biust. Przecież każdy ma inny gust.

–– Ty grafomanie. Na tej durnocie poprzestaniesz. Z tobą to tylko skaranie.

–– E tam. Najważniejsze jest, czy mnie się podoba lub nie. I babo pyskata, nie bądź głupia, gdyż każdy inaczej wyraża uczucia i co mu w jaźni stanie.

–– Tobie już nic nie stanie. Nawet poezji fiut, boś głupi jak but.

–– Taki jest świat. Gdyby wszyscy tacy sami, to cyk myk, koniec z nami. Niszczyć różne tekstów nacje, to jak tańczyć z wariatem nawet. Ale takim fałszywym, nie oddanym sprawie. Też tworzę duszyczką i sercem poezji kobierce właśnie.

— Raczej częstochowskie chaszcze. Skoro takie kobierce, to nie chce ich widzieć więcej. Tyś filozof z łaski durnia. Konie rządzą, a nie furman.

–– Chaszcze też rzeczą potrzebną, by się schować przed wiedźmą.

  

–– Jak chcesz to się chowaj. Tyle ci powiem. Lecz to ci nie wyjdzie na zdrowie. Spójrz grafoczubie wokół. Całe tłumy wierzą, że w każdym zakątku, jestem poezją.

–– O!

–– Co o?

–– W każdym na pewno? Miny im nie zrzedną? Dobrze, że przezorni mają maseczkę.

–– Przestań pajacować wreszcie.

–– Widzę, że ciebie chętka bierze, by nawet tam poczuli poezje.

–– Co to mi insynuujesz?

–– Nic. Jeno się przekomarzam. Bułeczkę ci truję.

–– Ale zrozum. Ja na twym przykładzie, nie chce dla nich źle. Po prostu wiem, co ma się komu podobać, lub nie.

–– Ech...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • kigja 27.08.2021
    hahahahahahahahaha
    Boskie ???
  • Dekaos Dondi 27.08.2021
    Kigja↔Boskie? Me serduszko radosne:)?
  • laura123 27.08.2021
    Nijak ma się do pisania poezji ten tekst, bo jak w prozie tak i w poezji nikt cudów nie wymyśla, tylko opiera się na ogólnie przyjętych zasadach.
    Można się skarżyć , ale co to da? Dla grafomanow ktoś zasady zmieni?
    Ot, durny tekst!
  • Dekaos Dondi 27.08.2021
    Lauro↔Dzięki:)↔Za poważnie podchodzisz do tekstu tego. A to satyra jeno:))↔Pozdrawiam:)
  • laura123 27.08.2021
    Oj, DD że Ci się chce bawić w obrońcę grafomanii, ale widocznie musisz, bo to nie pierwszy raz... oby Ci zdrowie dopisywalo.
    Pozdrawiam również. ?
  • pansowa 27.08.2021
    Jest super DD :)))
    Niespotykana forma prozo-poezji. I naprawdę bardzo dobrze literacko skomponowana.
    A że walnąłeś w stół... :)))
  • laura123 27.08.2021
    Walnął, jak łysy grzywką o parapet... ?
  • Dekaos Dondi 27.08.2021
    Pansowa↔Dzięki:)↔Nie chciałem w ryczkę, bo to umeblowanie me wszystkie:))↔Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 27.08.2021
    Lauro↔W jaki sposób walnął łysy grzywką o parapetu kant? Tupecik miał?:)
  • Starszy Woźny 27.08.2021
    Tutaj wszyscy na portalach internetowych jesteśmy grafomanami.
    Łącznie ze mną.
    Bitwa o nic, Dałem 5
  • Dekaos Dondi 27.08.2021
    Starszy Woźny↔Dzięki:)↔Ja też! Ja też!:)↔Pozdrawiam:)
  • Vincent Vega 27.08.2021
    Pogoda paskudna, ale nie pogoda ducha dzięki Mr. Dekaos Dondi :) :) :) :) :) pięć zasłużonych uśmieszków i dziękuję bardzo.
  • Dekaos Dondi 27.08.2021
    Vincent Vega↔Dzięki:)↔Za uśmieszków pięć, miło mi też:)↔Pozdrawiam:)
  • Szpilka 28.08.2021
    Hahahahaha, no w dechę, zabawne i zgrabne ??
  • Dekaos Dondi 28.08.2021
    Szpilka↔Dzięki za dechę, zgrabną i zabawną. Dobrze taką mieć. W tym sęk:)?
  • Szpilka 28.08.2021
    Dekaos, świetnie Ci wychodzą satyryczne teksty ?
  • pansowa 28.08.2021
    Szpilka Dobre są, bo nie są prostackie, nachalne i tryskające jadem.
    Mają zdrowy dystans.
    No i są po prostu dobrze napisane.
  • Szpilka 28.08.2021
    Pansowa

    Ano, wyważone, żeby nie obrazić, tylko rozbawić ?
  • laura123 28.08.2021
    Szpilka ja tam się obrażam... to ja flaki z siebie wypruwam, po nocach nie śpię, bo w robocie poezją się zajmuję i później nadrabiam zaległości, a DD w żywe oczy śmieje się ze mnie... co za niewdzięcznik jeden.?
  • Dekaos Dondi 28.08.2021
    Lauro↔No już taki jestem ladaco, niewdzięcznik, bez taktu:)↔Pozdrawiam:)
  • Justyska 28.08.2021
    O matko, ale się uśmiałam:) Super:)
  • Dekaos Dondi 28.08.2021
    Justyska↔Dzięki... za o matko:)↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 28.08.2021
    Świetna komedia! ?????, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 28.08.2021
    Piotrek P.1988↔Dzięki za 5 uśmiechów:)↔Pozdrawiam:)
  • Józef Kemilk 28.08.2021
    Fajne i jakie delikatne??
  • Dekaos Dondi 28.08.2021
    Józefie Kemilku↔Dzięki za fajne:)↔Pozdrawiam:)
  • Jordan Tomczyk 29.08.2021
    Hahaha, nie sądziłem, że na podstawie komentarzy pod moim tekstem powstanie kiedyś tak zacne dzieło ? super napisane i oczywiście 5 ode mnie?
  • Dekaos Dondi 29.08.2021
    Jordan Tomczyk↔Dzięki:)↔To portal: mlekiem, miodem i miłością płynący?
  • Tamaryszek 29.08.2021
    To jest sztuka. Tekst czytany,zrozumiany i dobrze wykorzystany.Wiele trafionych konkluzji
    .Stawiam 5 i czekam na kolejne teksty!!!
  • Dekaos Dondi 29.08.2021
    Tamaryszek↔Dzięki:)↔ To fajnie, że zrozumiany:)↔Pozdrawiam:)?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania