Pokaż listęUkryj listę

Opoww *** Podniecona

Błyszczy w słońcu wyprostowany. Podłużna gładka powierzchnia, wilgotna i zupełnie naga sprawia, że oczy i zmysły wirują w ekscytującym szaleństwie, a ciało drży niczym wściekła osika na wietrze. Tyle czasu wyobrażałam sobie tę chwilę na przeróżne sposoby. Specjalnie tak długo. Żeby być stęsknioną do granic możliwości.

 

A teraz jest ze mną. Tylko dla mnie. Wyprężony jak struna. Na wyciągnięcie ręki oraz spragnionych, wyczekujących ust. Dotykam dłonią, by poczuć twardość i śliskość, zanim zmięknie i sflaczeje jego powab.

 

Jeszcze trochę przedłużam oczekiwanie, by wzmocnić doznania w znaczących zakątkach, gdyż jestem pewna, że mnie nie zostawi. Och och, o jejku! Wygląda figlarz na spoconego, co jeszcze bardziej potęguję wilgotne bąbelki w oczekującym zakątku.

 

Dosyć podnieconego czekania. Cholera jasna. Już nie mogę dłużej wytrzymać. Pragnę wreszcie złapać ręką, by za chwilę włożyć i poczuć. Żeby mnie tylko apogeum rozkoszy nie rozsadziło wewnętrznie. Nie szkodzi. Warto zapłacić taką cenę. Jeszcze nigdy takie małe, nie dało tak dużo takiej podnieconej.

 

Zaczynam wkładać. Wolniutko, by nie zapeszyć. Czuję przyjemny szelest na wewnętrznej stronie. Ociera w trybie posuwisto-zwrotnym, dokładnie to co ma. Och psia mać jak kurde dobrze. Ja pierdzielę. A łaj! Cholera! Pragnę więcej i więcej. Wiem, że nie ucieknie. Swoją obecnością sprawia, że czuję przyjemne dreszcze. Znajduję prawdę i zaspokojenie.

 

Nie spieszno mi. By ekstaza trwała dłużej i dłużej. Smutno trochę, bo jest coraz mniejszy. E tam. Nie szkodzi. Mam już wiele w sobie, lecz nadal połykam, co jakiś czas. Razem z chrupiącą, pyszną czekoladą, którą został obłożony dla lepszego smaku.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Okropny 25.09.2020
    Od razu wiedziałem, że chodzi o loda, a nie o robienie!
  • Dekaos Dondi 25.09.2020
    Okropny→Dzięki:)↔A może go obłożyła czekoladą? Są różne tego tam:)↔Pozdrawiam:)
  • Szpilka 25.09.2020
    A ja nie zgadłam, bo opis mocno erotyczny - "Wygląda figlarz na spoconego", hmmm, lód się nie poci i figlarz?

    "Dotykam dłonią, by poczuć twardość i śliskość, zanim zmięknie i sflaczeje jego powab."

    To też mocno erotyczne, trudno powiązać z lizaniem loda, ale Twoje pisanie i wyobraźnia bardzo mi się podobują ? ?
  • Dekaos Dondi 25.09.2020
    Szpilko↔Dzięki:)→Wykasowałem ostatnie zdanie. Teraz w sumie nie wiadomo jakby
    To zależy, jaką miała wyobraźnie i skojarzenia:))
  • jakubvzc 25.09.2020
    Bardzo erotycznie, ale napisane w oryginalny sposób. 5 i pozdrowienia :)
  • Dekaos Dondi 25.09.2020
    Jakubvzc→Dzięki:)↔Mnie tak różnie coś napadnie. Choć akurat ten tekst, jest dawny, jeno inaczej↔Pozdrawiam:)
  • Zdzisław B. 25.09.2020
    Dobre. Na plus :)

    Jest dość dużo do poprawy w interpunkcji, ale niech tam...

    Moje sugestie:
    *sflaczeje jego powab - sflaczeje, straci powab, (trudno powiedzieć, aby powab "flaczał").
    *znaczących zakątkach; oczekującym zakątku - (tu dobrze by było znaleźć lepsze określenie, synonim),
    *co jeszcze bardziej potęguję - (? ...potęguje?)
    * przyjemny szelest - (tu też dałbym inny synonim, np. szmer, odgłos, albo skrócił, zmienił i połączył dwa zdania: Czuję miłe ocieranie na wewnętrznej stronie w trybie posuwisto-zwrotnym, dokładnie tam, gdzie najprzyjemniej),
    *A łaj! - Aj łaj!
    *Swoją obecnością sprawia - Samą swoją obecnością sprawia (wzmocnienie kontekstu)
    *By ekstaza - Chcę, by ekstaza (Z zasady lepiej nie zaczynać zdania od: By, Ale, I,Więc...).
  • Dekaos Dondi 25.09.2020
    Zdzisław B.↔Dzięki↔Interpunkcji to raczej się nie nauczę, do końca dni mych:)
    Co do reszty, to przemyślę na pewno, ale nie dzisiaj. Dzisiaj jetem trochę... no... by odpocząć od natłoku myśli i wyobraźni.
    Ale dzięki:)↔Pozdrawiam:)
  • Zdzisław B. 25.09.2020
    Jak już będziesz "przemyśliwała" to pomyśl też o tytule. Trochę... przedobrzony. Może po prostu: Podniecenie.
    Miłego wieczoru i odpoczynku :)
  • Pasja 26.09.2020
    Ochłodzenie zawsze jest ukojeniem. Dobry obraz na globalne ocieplenie. Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 26.09.2020
    Pasjo↔Dzięki:)↔O to to:)↔Pozdrawiam:)
  • Marian 26.09.2020
    Dekaośne strasznie, ale bardzo fajne.
  • Dekaos Dondi 26.09.2020
    Marianie↔Dzięki:)↔Straszne?:))↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania