Pokaż listęUkryj listę

Opoww *** Wariata Sen

W spowitym mgłą kanionie, marzenia skryte pośród skał. Wariat szybuje  nad nimi. Lot zakłóca bliskość skrzydeł. Uwalnia woń z kwiatów, co kolor zgubiły. Zdrada bólem nie waży, ogród zostaje niebem w snach.

Wszystko na ziemi pomalowaniem, lecz tylko ramę ogrzewa słońce. Krwawe łzy tną białe ślady niezabliźnione. Zwątpienie, strzępki sumień, nie parzy płomień w lustrze. Ciało ranią kawałki srebrne, ostrym końcem.

Zwęglona pięciolinia. Nuty w czasie strumieniu, pośród szklanych ścian duszy sprzecznych doznań. Lśnienie złudnych cząstek w zaułku myśli tonie. Wydostać się nie umie. Kryształ umysłu rozbity w pył, pamięta muzykę stęsknionych pustych trumien.

Wariata sen. Biało czarno tutaj też. Tak wiem szaro jest.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • madmike 24.08.2021
    Mógłby być z tego wiersz. Daję 5.
  • Dekaos Dondi 24.08.2021
    Madmike↔Dzięki:)↔Ano trochę wierszowato jest chyba:)↔Pozdrawiam:)
  • laura123 24.08.2021
    "zaułki myśli", "kryształ umysłu", "krwawe łzy" itd... tym skiepściłeś ten tekst. Niedobrze.
  • Dekaos Dondi 24.08.2021
    Lauro↔Dzięki:)↔A zdaniem mym, dobrze, gdyż wtapiają się w styl tekstu:)↔Pozdrawiam:)
  • laura123 24.08.2021
    Nie, to zła droga, DD. Bardzo zła.
  • Szpilka 25.08.2021
    Gdzieś przeczytałam, że szaleni mają całkiem zdrowe sny ? A tekst też jakby szalony z lekka ?
  • Dekaos Dondi 25.08.2021
    Szpilko↔Dzięki:)↔Hmm... ze mną, to chyba tak naprzemiennie jakoś:) ?
  • Piotrek P. 1988 28.08.2021
    Szalenie niezwykły sen. Super fragment: "ogród zostaje niebem w snach". 5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 28.08.2021
    Piotrek p.1988↔Dzięki:)↔Też mi się owe zdanie,podoba:?↔Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania