Pokaż listęUkryj listę

Opoww *** Poɾząɗeƙ na Wybiegu

Nadzorca siedzi na dachu przynależnego podwyższenia. Bacznie i z coraz większą uwagą, obserwuje ogrodzony wybieg. Skupienie słusznej idei w oczach, przynosi efekty, albowiem zauważa i słyszy, następujące nieprawidłowości:

 

Świnka→nie chrumka, tylko gdacze.

Kogucik↔nie pieje, tylko muczy.

Kózka nie beczy, tylko szczeka.

Kotek↔nie miauczy, tylko kwacze.

 

Czuwający nad normą, podejmuje racjonalną decyzję, w niecierpiących zwłoki zdarzeniach. Zeskakuje z wieżyczki czuwającej i po chwili, niespiesznie i dokładnie, podgryza gardła tym nieznośnym zwierzątkom, co go do eksterminacji siebie samych, skłoniły.

 

Następnie – dmuchając na zimne – wynosi okrwawione trupy poza strefę, żeby rozkład ciał, nie zachęcił żyjących stworzeń w ojczystej ziemi, do plugawych – a co ważniejsze – niestosownych zachowań, mających na celu, zachwianie.

 

Po wykonaniu zadania i wytarciu o trawę, potrzebnych organów wspomagających, tak samo spokojnie wraca na jedyne słuszne miejsce, świadomy dobrze spełnionego obowiązku.

Gdyż:

 

Świnka nie gdacze.

Kogucik nie muczy.

Kózka nie szczeka.

 

Wszystko wróciło do normalności. Jest tak jak powinno być w określonych warunkach.

Porządek na wybiegu. Czysto i schludnie.

 

Zatem rozmyśla zadowolony. Na pewno otrzyma pochwałę.

A może nawet pracodawcę będzie mógł pocałować w tylną część egzystencji?

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Iza Luis 26.01.2022
    Ludzie boją się inności. Kochają schematy i rutynę. Nienawidzą każdego, kto zakłóca ich porządek świata.
    Ale świat lubi inność, dlarego jest tyle gatunków zwierząt, roślin i ludzi.
  • Dekaos Dondi 27.01.2022
    Iza Luis↔Dzięki:)↔W zasadzie podzielam Twoją opinię:)↔Pozdrawiam:)
  • Uśmiałam się, naprawdę się uśmiałam. Dziękuję :) Mam nadzieję, że o taką reakcję Ci chodziło :)
  • Czytając Twoje opowiadanie przypomniałam sobie słuchowisko "Świnka" Wolskiego i może dlatego zrobiło mi się tak wesoło. Zdecydowanie polecam do przesłuchania :)
  • Dekaos Dondi 27.01.2022
    Urszula Pieńkowska↔Dzięki:)↔Oczywiście, że o taką. A już na pewno, także o taką:))
    Posłucham "Świnki"→jeżeli wyguglam:)↔Pozdrawiam:)
  • rozwiazanie 27.01.2022
    Świnka nie gdacze.

    Kogucik nie muczy.

    Kózka nie szczeka. :)) Aż szkoda "Świnki"→:)↔Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi 27.01.2022
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔Wszystkich w sumie szkoda:))↔Pozdrawiam:)
  • Dekaos Dondi :)
  • Dekaos Dondi 28.01.2022
    Urszula Pieńkowska:))↔Bo życie, to warkocz, który się nieustanie splata:)↔Pozdrawiam:)
  • Piotrek P. 1988 29.01.2022
    Dziwna historia, pechowe zwierzęta, pozorny powrót do normalności i zaskakujące zakończenie.
    Krótkie, a oryginalne i przebojowe. 5, pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi 30.01.2022
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔Pozdrawiam:)?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania