Pokaż listęUkryj listę

Opoww *** Jasio→Snajper Warzywny

Mieliśmy z Jasiem wesoło, czego nie można powiedzieć o warzywach. Te nie miały. Co jakiś czas strzelał do nich z popsutej wiatrówki. W pomidory, ogórki, sałatę, nawet w głąby kapuściane. W liczbie ofiar nie przesadzał i nie wadził nikomu, to dawaliśmy mu spokój.

Miał ustalony rytuał.

Naciskał spust, porzucał broń i biegł w stronę warzywka, gdyż robił za śrut. Patykiem wiercił otwór lub gniótł nogą, gdy załadował nabój rozpryskowy. Jednak kiedyś miał pecha. Spod maszyny wystrzeliła kolba kukurydzy i ugrzęzła w gardle rzeczonego. Teraz kombajnista został snajperem warzywnym. Kleci lunetkę do procy bez gumki, na cześć prawie św. pamięci Jasia.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Piotrek P. 1988 02.11.2021
    Hahaha XD! Klimatyczny komediodramat.
    Wyobrażam sobie te kolorowe warzywa, a poza tym również: późne lato, słoneczny dzień, jasnoniebieskie niebo.
    5, pozdrawiam :-)
  • Dekaos Dondi 03.11.2021
    Piotrek p.1988↔Dzięki za XD itd... :~)↔Pozdrawiam:)
  • Paweł Beer 03.11.2021
    Jako, że postać Jasia jest mi bliska, to powiem... jak mogłeś z Jasia warzywko zrobić?:) Odjechany obrazek przedstawiłeś.
  • Dekaos Dondi 03.11.2021
    Paweł Beer↔Dzięki:)↔To jest Jasio metaforyczno - przypowieściowy, a nie konkretny jakiś :))↔Pozdrawiam:)
  • Świetne! Pozdrawiam 5
  • Dekaos Dondi 03.11.2021
    Marek Adam Grabowski↔Dzięki za "świetne"↔Pozdrawiam:))
  • Dobre! Krótko, zabawnie i chociaż jaja zabrakło, to powiedziałbym, że z jajem :)
  • Dekaos Dondi 03.11.2021
    ML↔Dzięki:)↔No fakt. Zabrakło. Cóż, tak bywa:))↔Pozdrawiam:)
  • madmike 03.11.2021
    Kombajnista przejął pasję, he he
  • Dekaos Dondi 22.11.2021
    Madmike↔Dzięki:)↔Zaiste miał:)↔Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania