Pokaż listęUkryj listę

Opoww *** Struktura Robocicy

Tekst z NSzO

  

Coś mi dzisiaj monitoring nawala. Muszę wkropić do kamerek kropelki na przeczyszczenie wzroku. Żebym tylko z tego całego rajzerfibera, nie wstrzyknęła po drugiej stronie przodu, bo znowu popuszczę olejem. A niby mówili, że jestem najnowszą ge ge generacją. Żadnych takich dupereli, a już na pewno jąkania po obwodach. Mnie czasami sytuacje niezgodne z programem wnerwiają. Byłby program, to bym się nie musiała przejmować. No wiem, powinnam się cieszyć, że mogę co chcę, ale na ten przykład idę kiedyś i monitoruję i czytam, że roboty na wysokościach.

  

Od razu miałam raźniej na pompce i zaiskrzyłam, o nasi. A tu wcale nie tak. To tylko ci wspaniali konstruktorzy, coś tam sobie grzebali i nie chcieli na kogoś zlecieć w takiej sytuacji.

  

Nie mam fabrycznie wgranego sarkazmu, ale kiedyś ukradłam temu co miał. Za to mi wstrzyknął elektroniczne nasienie i stało się to, co się filozoficznym nie śniło. Dlatego jestem dzisiaj taka podekscytowana. Będę pierwszą Robocicą, która urodzi małego Robotka lub Robociczkę. Nawet ktoś mnie dzisiaj nazwał Blaszkową Panienką. A ten co mi namieszał w programie zaginął bez wieści. Ciekawe dlaczego? Piksel mu w dupę. Nie wnikam. Niech się Cielaki martwią, z tą swoją elastyczną strukturą co się dopasowuje do potrzeb, o których lepiej zamilknę, bo takim jak my, wstyd mówić o takich jak oni.

  

Dzisiaj urodziłam, ale nie jednego dużego, tylko pięć małych o tej samej wadze, co jeden duży. Może materiał rozczłonkował przewidziany budulec. Jakiś płyn cieknie im z oczu i wrzeszczą jak opętane. Naprawdę musiał namieszać w zerach i jedynkach. Na domiar złego widzę podobnych do mnie. Siedzą wokół i kiwają przytakująco, jakby pajacowi ktoś sznurek obciągał.

  

Cholera. Coś mi pstryknęło w głowie. Gdzie się moje maleństwa podziały i dlaczego mam taką miękką strukturę. I co tu robią te białe istoty. I dlaczego jedna z nich mówi, że teraz posłuchajmy Jasia, co ma nam ciekawego do powiedzenia. To podobno pomaga tak przed wszystkimi pieprzyć. A jak się każdy wygada, to będzie muzyka relaksyjna, dostaniemy leki i pójdziemy, a a kotki dwa.

  

No więc zgodnie z prośbą zaczynam, że coś mi dzisiaj monitoring nawala…

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Ale ostra jazda surrealizmu! A zakończenie spowodowało, że mój kompas surrealizmu się na chwilę rozregulował. ?

    5, pozdrawiam ? ? ? ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Piotrek P.1988↔Dzięki:)↔W sumie to mnie cieszy, że się rozregulował?↔Pozdrawiam?:)
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Powodzenia dla Robocicy, przesyłam dla niej filmik z instrukcją obsługi jak się zająć potomstwem. Pozdrawiam ?

    https://youtu.be/SR8c8UQmPGQ
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Rozwiazanie↔Dzięki:)↔Też za instrukcję. Przekażę gdzie trzeba, w czasie następnej sesji:
    Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Genialne, Lema czytałeś, nie? Ale to Twoje jak najbardziej. Czyste i piękne szaleństwo obwodów.
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobg Welebor↔Dzięki:)↔Czytałem niektóre rzecz jasna↔Pozdrawiam?:)
  • szopciuszek dwa lata temu
    No nabrałeś mnie. ;) A miało być tak pięknie, wiekopomna chwila i w ogóle, ale jednak nie. Mam nadzieję, że ta miękka struktura dojdzie ostatecznie że sobą do ładu ;)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szopciuszkowa↔Dzięki:)↔Też mam taką nadzieję. Trza mieć. No zaraz, że nabrałem↔Pozdrawiam?:)
  • Poncki dwa lata temu
    Żeby nie powiedzieć blachary .. :P

    Uśmiałem się w wielu miejscach ? Podoba się.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Poncki↔Dzięki za uśmiech↔Pozdrawiam?:)
  • maciekzolnowski dwa lata temu
    Żebym tylko z tego całego rajzerfibera, nie... - przecinek zbędny!
    Ukradłam temu co miał - brak przecinka!
    Że mogę co chcę - znów brak przecinka!

    Super! Lubię takie poczucie humoru! 5!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Maciekzolnowski↔To fajnie, że super. Zaraz poprawię przecinki↔Pozdrawiam?:)
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    "Roboty na wysokościach" i inne cuda... Fajnie się czytało. Twoja wyobraźnia pomaga przetrwać smutniejsze dni.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    TrzyCztery↔Dzięki:)↔Z marszu odpisuję, bom akurat tu jest. Miło mi, że potrafi↔Pozdrawiam?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania